Odkryj Formułę Czerni z Johnnie Walker Black Label
  • 0
  • 1
1.02.2007

Odkryj Formułę Czerni z Johnnie Walker Black Label

W najbliższą niedzielę rusza polska edycja globalnego programu konsumenckiego marki Johnnie Walker – „Odkryj Formułę Czerni”. Celem programu jest podkreślenie luksusowego wizerunku whisky Johnnie Walker i przybliżenie idei jej wyjątkowego partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów Formuły 1 – Vodafone McLaren Mercedes.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2007

MediaVest zajmie się obsługą firmy GlaxoSmithKline w Polsce

Dom mediowy MediaVest zajmie się obsługą budżetu mediowego firmy GlaxoSmithKline (GSK) w Polsce. Jest to konsekwencja przetargu wygranego przez sieć Starcom MediaVest w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Domy mediowe z grupy Starcom MediaVest zajmą się planowaniem i zakupem mediów dla GSK w Rosji, Polsce, na Ukrainie, w Czechach i na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji i Serbii.