Espresso

22 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.05.2006

Siła perswazji awatarów KOŁO

Sympatyczna blondynka i wzbudzający zaufanie architekt to nowe twarze i... głosy kampanii internetowej Sanitec KOŁO. Obydwie postaci to mówiący, wirtualni przewodnicy - awatary. Mogliśmy ich spotkać zarówno na bannerach, jak i stronach docelowych kampanii, prowadzonej pod hasłem "Wzór jakości - jakość wzornictwa". Obliczona na wielomilionowy zasięg kampania niejako już tradycyjnie wzbudziła wiele dyskusji - tym razem za sprawą dźwiękowych bannerów w nietypowym formacie.

19 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2006

Blendery bezprzewodowe Bosch – działania promocyjne

W ostatnim czasie Bosch rozszerzył swoją ofertę o innowacyjne blendery bezprzewodowe. Wprowadzeniu tych urządzeń na rynek towarzyszyły rozmaite działania promocyjne. W kwietniu i maju Bosch sponsorował serwis „Moje gotowanie” na portalu Onet. pl. Na specjalnie przygotowanych stronach można było znaleźć informacje o blenderach oraz nowym, najsilniejszym na świecie robocie kuchennym MUM 8. Internauci mogli wziąć udział w konkursie na wymyślenie najlepszego hasła reklamowego. Codziennie wybierane było hasło dnia, a jego autor otrzymywał nagrodę – blender bezprzewodowy. Najlepsze hasło całego konkursu nagrodzone zostało robotem MUM 8. W ramach akcji, oprócz wspierającego mailingu, wyemitowanych zostało także milion skyscraperów.

Poprzednie Następne