0 1 0 0 0 1.02.2007Promocja konsumencka Manuela15.01.2007 ZT „Kruszwica” S.A. rozpoczęła promocję konsumencką Manuela – margaryny z dodatkiem masła, idealnej do smarowania kanapek. Za projekt graficzny opakowania promocyjnego odpowiedzialna jest agencja PND Futura.
0 1 0 0 0 1.02.2007Trzy deskiOd roku trwa ofensywa dystrybutorów usiłujących wypromować produkt o nazwie Trikke Skki. Na dziesiątkach stron sportowych i forach internetowych można się dowiedzieć, że jazda na nich jest bardziej intuicyjna od nart i daje od razu wiele radości. Nauka podobno trwa 5 minut. Mimo usilnych starań sprzęt ciągle chyba jest postrzegany jako ekscentryczna zabawka i to dosyć droga. Jeśli za parę lat Bode Miller zamieni deski na Trikke, z pewnością się pokajamy. W końcu tak samo działali producenci łyżworlek i dzisiaj można czytać o nich w książkach. poland.trikke-europe.com
0 1 0 0 0 1.02.2007iPod w majtkach, czy bez?Zgadza się, można być zakochanym w swoim iPodzie. Jednak w każdych związkach, prędzej lub później, po złudnym oczarowaniu przychodzi czas na chwilę refleksji. Warto się nad tym zastanowić się przed zakupem specjalnej bielizny elektronicznemu przyjacielowi.
0 1 0 0 0 1.02.2007Ring! – Spotkanie dotyczące słuchawek nagłownychMoimzdaniem.pl przyglądając się rynkowi słuchawek nagłownych i ich dotychczasowym użytkownikom rozpoczyna unikatowy w Polsce cykl spotkań pod wspólnym hasłem Ring!.
0 1 0 0 0 1.02.2007Finansowa prowokacja30 stycznia ruszyła nowa kampania promująca ofertę kredytów hipotecznych emFinanse. Bohaterem kampanii jest nagi Adam wyciągający rękę po klucze do mieszkania. Inspiracją dla akcji stał się słynny fresk autorstwa Michała Anioła Buonarottiego zdobiący kopułę Kaplicy Sykstyńskiej, ilustrujący Księgę Rodzaju „Stworzenie Adama”.
0 1 0 0 0 1.02.2007„Cena spada Emocje rosną” – nowa promocja i niższa cena BOLSaOd 1 lutego wódka BOLS będzie dostępna w nowej niższej cenie. Obniżeniu ceny towarzyszy ogólnokrajowa kampania promocyjna pod hasłem „Cena spada Emocje rosną” w trakcie, której po raz pierwszy zostaną wykorzystane nowe środki komunikacji z konsumentami.
0 1 0 0 0 1.02.2007Lifting czekolady Alpen Gold Nussbeisser w PND FuturaPND Futura odświeżyła opakowanie mlecznej czekolady Alpen Gold Nussbeisser 100g, firmy Kraft Foods Polska S.A.
0 1 0 0 0 1.02.2007„Odjazd Miesiąca” w gazecie „Metro”Cykliczny plebiscyt „Odjazd Miesiąca” gazety „Metro” startuje 1 lutego. Co miesiąc redakcja będzie typować najbardziej absurdalne pomysły lub wydarzenia, które zostaną poddane ocenie czytelników gazety.
0 1 0 0 0 1.02.2007Avanti – nowa reklama telewizyjnaAgencja ID przygotowała spot sprzedażowy "Avanti Parawan" dla Agory SA. Głównym założeniem reklamy było pokazanie treści zawartych w magazynie Avanti w unikalny i ciekawy sposób.
0 1 0 0 0 1.02.2007Zielone światło dla młodych menedżerówW styczniu po raz trzeci rusza ogólnopolski program społeczno-edukacyjny „Kompania Inicjatyw”, skierowany do studentów wyższych uczelni. Głównym celem programu jest aktywizacja zawodowa młodych ludzi poprzez organizację cyklu warsztatów i otwartych paneli dyskusyjnych na wybranych polskich uczelniach. Uczestnictwo w programie daje młodym ludziom szansę na podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz uczy świadomego planowania ścieżki własnej kariery. Program „Kompania Inicjatyw” to szansa zdobycia dwumiesięcznych płatnych staży w Kompanii Piwowarskiej S.A.