0 1 0 0 0 5.03.2007Wiosna w Domeny.plKrakowski serwis Domeny.pl rozpoczął kampanię "Wiosna przynosi tanie domeny". Jest to pierwsza z serii akcji promocyjnych na 10-lecie firmy.
0 1 0 0 0 5.03.2007Rusza najnowsza kampania VegetyPodravka, producent Vegety - wiodącej marki przypraw uniwersalnych, przygotował nową kampanię reklamową obecną w TV w marcu br.
0 1 0 0 0 5.03.2007Platforma Mediowa Point Group S.A. udziałowcem News PRZarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, że w dniu 1 marca 2006 roku podpisana została notarialna umowa założycielska spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą News PR z siedzibą w Warszawie. PMPG stała się właścicielem 50,05% udziałów w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów News PR Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 5.03.2007On Board PR dla GTX Hanex PlasticOn Board PR przygotowuje strategię komunikacji dla GTX Hanex Plastic - jednego z czołowych polskich producentów opakowań z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 5.03.2007PremiumBrand wspiera Warszawskie Hospicjum dla DzieciMMT Management, organizator badania PremiumBrand 2007 rozpoczął współpracę z Fundacją Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. 10 proc. od wartości badań B2B przeprowadzonych podczas 2. edycji PremiumBrand zostanie przekazane na Hospicjum.
0 1 0 0 0 5.03.2007Łódź- Europejska Stolica Kultury 2016 -identyfikacja wizualnaDnia 23.02.2007 r. odbyło się posiedzenie komisji konkursowej, podczas którego dokonano wyboru projektu na identyfikację wizualną projektu Łódź Europejska Stolica Kultury 2016.
0 1 0 0 0 5.03.2007PSP zadba o wizerunek UnibetuAgencja Polish Sport Promotion (PSP) rozpoczęła współpracę z firmą Unibet (London) Ltd. Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obsługi public relations firmy. Agencja odpowiedzialna będzie za: działania wizerunkowe, opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami, e-PR, organizację eventów i wydarzeń specjalnych oraz doradztwo marketingowe.
0 1 0 0 0 5.03.2007Idea AwardsWczoraj, uroczystą galą w Warszawskim klubie "Melodia" zakończyła się XVI edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy Idea Awards.
0 1 0 0 0 5.03.2007Nowy klient Po Prostu PR i PrimolokoAgencje Primoloko i Po Prostu PR wspólnie realizują kolejny projekt. Nowym klientem tego PR-owskiego duetu jest firma Klimastar. Podpisana umowa o współpracy zakłada stworzenie systemu identyfikacji marki, a także przygotowanie i prowadzenie spójnej komunikacji z rynkiem.
0 1 0 0 0 5.03.2007Nowy ekskluzywny sklep internetowy Wittchen zrealizowała agencja interaktywna energe21Firma Wittchen, lider polskiego rynku producentów galanterii skórzane, w lutym bieżącego roku oddała swoim klintom nowy sklep internetowy www.sklep.wittchen.pl , zrealizowany przez agencję interaktywną energe21. Design i jakość nowego rozwiązania e-commerce doskonale podkreśla ekskluzywny charakter produktów marki Wittchen.