PSP zadba o wizerunek Unibetu
  • 0
  • 1
5.03.2007

PSP zadba o wizerunek Unibetu

Agencja Polish Sport Promotion (PSP) rozpoczęła współpracę z firmą Unibet (London) Ltd. Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obsługi public relations firmy. Agencja odpowiedzialna będzie za: działania wizerunkowe, opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami, e-PR, organizację eventów i wydarzeń specjalnych oraz doradztwo marketingowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2007

4 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2007

Półfinał dziesiątej jubileuszowej edycji konkursu "Dobroczyńca roku"

1 marca ogłoszono 36 półfinalistów dziesiątej jubileuszowej edycji Konkursu o Tytuł "Dobroczyńca Roku ", organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Celem Konkursu jest nagradzanie firm, które prowadząc działalność rynkową jednocześnie wspierają organizacje pozarządowe w rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych i angażują się w działania na rzecz społeczności lokalnych.