0 1 0 0 0 28.02.2007Pegasus uskrzydla branżę IT, wewnętrzny PR wsparciem dla wdrożeń ITPegasus Group i Finsoft podpisali umowę partnerską odnośnie współpracy w zakresie wspomagania wdrożeń IT od strony komunikacji wewnętrznej. Umowa obejmuje doradztwo w zakresie wspomagania wdrożeń narzędziami z zakresu wewnętrznego PR.
0 1 0 0 0 28.02.2007Ad.Media: rynek reklamy będzie rósł w latach 2007 – 2009 o 8,5 – 9.5%Według szacunków CR Media Consulting S.A. przedstawionych w najnowszym rocznym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe w ujęciu netto wzrosły w 2006 roku, zgodnie z przewidywaniami, o 9,9%. CR Media Consulting S.A. przewiduje w latach 2007 – 2009 wzrost średniej dynamiki wartości rynku reklamy na poziomie 8,5 - 9,5%. Przy najwyższej dynamice, najbardziej wzrośnie udział Internetu w torcie reklamowym.
0 1 0 0 0 28.02.2007Max Arpp w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych21 lutego 2007 odbyło się w Warszawie Walne Zgromadzenie członków SAR i ZAR.Decyzją zgromadzonych, do grona członków dołączyła agencja kreatywna Max Arpp, a Anna Kotowska, Dyrektor Zarządzający agencji, została członkiem zwyczajnym stowarzyszenia.
0 1 0 0 0 28.02.2007Konferencja w tonach słodyczyAgencja PR Inspiration zainspirowała Bahlsen Sweet do zorganizowania konferencji prasowej w fabryce firmy, wśród ton słodyczy. Spotkanie odbyło się 27 lutego. Industrialny klimat w słodkiej kreacji przyciągnął dziennikarzy z mediów branżowych oraz regionalnych.
0 1 0 0 0 28.02.2007Shell Helix pod skrzydłami PegasusaPegasus Public Relations podpisał umowę o współpracy z firmą Shell, producentem olejów silnikowych Shell Helix. Agencja prowadziła już dla marki Shell Helix działania projektowe z zakresu PR produktowego w roku 2006, wprowadzając na polski rynek m.in. olej Shell Helix Super High Mileage.
0 1 0 0 0 28.02.2007Produkt Roku 2007W warszawskim hotelu Hyatt Regency odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników III polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów. W bieżącym roku, decyzją 5000 konsumentów, Produkty Roku 2007 zostały wyłonione w 27 kategoriach:
0 1 0 0 0 28.02.2007Contact Centre Global Forum- największe wydarzenie branży call center w 2007 rokuW dniach 25-27 kwietnia br. przedstawiciele call center z całego świata spotkają się w Cannes na pierwszej edycji Contact Centre Global Forum.
0 1 0 0 0 28.02.2007Zupa grzybowa HORTEX Ortika nagrodzona przez konsumentów tytułem Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2007W tegorocznej edycji badania Produkt Roku Wybór Konsumentów konsumenci wybrali Zupę Grzybową HORTEX Ortika. Produkt został oceniony przez kilka tysięcy konsumentów jako najlepsza innowacja w swojej kategorii i zdobył w badaniu najwyższe wskaźniki atrakcyjności i zadowolenia.
0 1 0 0 0 28.02.2007Reklama na kolei. Telefonia Dialog w kampanii na Dolnym ŚląskuObecnie, na dworcach Polski Południowej Telefonia Dialog prowadzi intensywne działania promujące nową usługę „Abonament DIALOGu”. Oferta skierowana jest do wszystkich abonentów telefonicznych TP SA. Klienci rezygnując z usług TP SA na rzecz DIALOGu nadal mogą zachować dotychczasowy numer telefonu.
0 1 0 0 0 28.02.2007Rusza kampania przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego1 marca 2007 r. rozpoczyna się trzecia ogólnopolska kampania edukacyjna przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Kampania, pod hasłem „Wstyd od razu, kara zaraz potem” ma zwiększyć świadomość Polaków, że piractwo telewizyjne jest przestępstwem. Akcja jest organizowana przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych SYGNAŁ.