Nowa kampania Sprite
  • 0
  • 1
9.03.2007

Nowa kampania Sprite

6 marca ruszyła nowatorska kampania telewizyjna napoju gazowanego Sprite. Bazuje ona na sukcesie poprzedniej kampanii, która wspierała markę od 2005 r. i cieszyła się ogromnym powodzeniem wśród młodzieży. Przewodni motyw, nawiązujący do pojedynku Sprite'a z pragnieniem, został wzbogacony o nowe, oryginalne elementy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

Zakończenie konkursu dla młodych reporterów

Panasonic Polska poinformował o zakończeniu drugiego, a zarazem ostatniego etapu polskiej edycji konkursu dla młodych reporterów Panasonic Kid Witness News 2007. Uczniowie z ośmiu szkół gimnazjalnych wybranych do drugiego etapu konkursu krajowego stanęli przed niełatwym zadaniem nakręcenia filmu dokumentalnego na temat odpowiedzialności społecznej. Zwycięzca polskiej edycji zmierzy się z najlepszymi pracami przygotowanymi przez młodzież w Europie.