0 1 0 0 0 16.10.2006Datera kolejnym klientem PR SolutionsDatera Sp. z o.o. – firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla firm w zakresie zarządzania ich infrastrukturą telekomunikacyjną – rozpoczęła współpracę z agencją public relations PR Solutions.
0 1 0 0 1 16.10.2006Kampania telewizyjna leku na hemoroidy pod hasłem „POSTERISAN® – siedzenie nie boli”„POSTERISAN® - siedzenie nie boli” pod takim hasłem ruszyła kampania telewizyjna leku na hemoroidy Posterisan®.
0 1 0 0 0 16.10.2006Bartek Ogłaza sponsorowany przez G-ShockG-Shock został oficjalnym sponsorem Bartka Ogłazy – jedynego liczącego się na arenie międzynarodowej polskiego zawodnika Freestyle Motocross.
0 1 0 0 0 16.10.2006Biznes w sieciBiznes w sieci - jest dobrze, ale może być tylko lepiej, "Money.pl", 09.10.2006 Prezentowany raport przedstawia informacje na temat polskiego biznesu internetowego - poszczególne rozdziały odpowiadają na pytania: jaki jest polski rynek, które e-sklepy mają najwyższe notowania oraz jak klienci oceniają sklepy internetowe.
0 1 0 0 0 16.10.2006McDonald’s w przekroju14 i 15 października 2006 roku w restauracjach polskiej sieci McDonald’s odbyła się 4 edycja Dni Otwartych. Zwiedzający mieli okazję osobiście obejrzeć zaplecze lokalu, poznać standardy pracy i zasady przygotowywania produktów oraz dowiedzieć się, jak funkcjonuje restauracja. Przez restaurację przewinęło się w sumie 20 tysięcy 468 osób.
0 1 0 0 0 16.10.2006Cyfra+ przygotowuje programy dla Orange WorldDzięki umowie pomiędzy spółkami CANAL+ Cyfrowy i PTK Centertel od 16 października 2006 programy znane z anten MiniMini, ZigZap/HYPER dostępne będą w telefonach komórkowych, w ramach usługi Orange World. Wkrótce CYFRA+ zaoferuje użytkownikom Orange również programy kanału Kuchnia.tv.
0 1 0 0 0 16.10.2006RMF MAXXX rośnieSieć radiowa RMF MAXXX sukcesywnie zwiększa słuchalność i zyskuje nowych słuchaczy.
0 1 0 0 0 16.10.2006Interaktywne sprzątanie domu w nowym serwisie ViledyAgencja Venti przygotowała interaktywną prezentację produktów gospodarstwa domowego marki Vileda (dom.vileda.pl), oraz serwis internetowy tej firmy przeznaczony dla jej polskich klientów (www.vileda.pl).
0 1 0 0 0 16.10.2006Żywioł i nowoczesność, czyli Wirtualna Polska widziana oczami InternautówGdyby Wirtualna Polska była kobietą, miałaby twarz Marylin Monroe, biust Evy Longorii, jeździłaby wyrafinowanym Ferrari 599 GTB Fiorano, zamieniając go od czasu do czasu na ultra-szybki Koenigsegg CCR i podróżowałaby do Polinezji Francuskiej oraz Indii. Najchętniej odpoczywałaby jednak na granicy Brazylii i Argentyny, obserwując potężny wodospad Iguacu. Znakiem Zodiaku, z którym użytkownicy kojarzą WP, jest Panna, a zatem solidność, uporządkowanie oraz obowiązkowość.
0 1 0 0 0 13.10.2006Profil StudentWraz z początkiem roku akademickiego Polonia Indoor Advertising wprowadziła do sprzedaży nowy produkt – pakiet profilowany Student. Z pakietu skorzystała już znana marka odzieżowa House oraz popularna Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua.