IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z lokalnymi klientami
  • 0
  • 1
10.03.2007

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z lokalnymi klientami

W nowym roku IMIGe Poland rozpoczęła współpracę z lokalnymi klientami. Sprzedaż lokalnych pakietów reklamowych ruszyła w sieciach Real oraz Tesco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2007

LQG Denim Premium wprowadza nowe marki

Oryginalne koncepcje zaprezentował zespół LQG Denim Premium wprowadzając nowe w Polsce, lecz uznane w Europie Zachodniej marki odzieży: brytyjski Criminal, włoski Freesoul sprzedawany już w sieci Peek&Clopenburg czy buty wydawcy najbardziej pożądanego na świecie kalendarza Pirelli. Przy komunikacji marek użyto prestiżowych nośników outdoorowych Super12 dowodząc, iż reklama zewnętrzna przy wyborze doskonałych miejsc ekspozycji i plakacie zaprojektowanym zgodnie z regułami sztuki przekłada się na solidną rozpoznawalnść. Na image użyto np. intrygujących zdjęć Criminal, które przyciągały wzrok tysięcy oglądających.