0 1 0 0 0 14.03.2007Agencja Euro RSCG 4D prowadzi promocję konsumencką dla marki ToffifeePromocja realizowana przez Euro RSCG 4D dla firmy Storck i jej marki Toffifee trwa od 8 stycznia i zakończy się 18 marca. Warunkiem udziału w promocji jest zakup dowolnego opakowania Toffifee i wysłanie SMS-a o treści TOFFIFEE pod numer podany na opakowaniach lub na stronie internetowej www.toffifee.pl.
0 1 0 0 0 14.03.2007PRO Media House współpracuje z Cinema CityW związku z rozbudową sieci i planowanym otwarciu multiplexów w Sosnowcu i Rybniku, dom mediowy PRO Media House przygotował dla Cinema City specjalną kampanię reklamową. W ramach działań wspierających otwarcie PRO Media House przygotował lokalną kampanię w radiu, prasie, na nośnikach outdoor’owych i indoor’owych, a także niestandardową akcję specjalną.
0 1 0 0 1 13.03.2007Wykręć stronę, że szczęka opadaAgencja marketingu młodzieżowego Yoof w nietypowy sposób szuka projektantów do swojego zespołu. Najlepszych wyłoni konkurs „Wykręć stronę, że szczęka opada.” Główną nagrodą jest możliwość nawiązania stałej współpracy z agencją. Szczęśliwcy otrzymają również iPod Nano 2GB Silver firmy Apple.
0 1 0 0 0 13.03.2007Concept Publishing Polska dla Subaru Import PolskaDo portfolio klientów lidera branży customer publishing w Polsce firmy Concept Publishing Polska dołączyła firma Subaru Import Polska sp. z o.o. – generalny importer aut marki SUBARU na terenie Polski. Na rynku pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Plejady” wydany przez CPP, w którym obok informacji technicznych, tekstów lifestylowych i prezentacji nowych modeli (np. Legacy), znaleźć można m.in. wywiad z Grzegorzem Miecugowem (TVN 24) oraz newsy z aktywności marki w Polsce.
0 1 0 0 0 13.03.2007Ruszyła telewizyjna kampania przypraw PrymatW piątek, 9 marca b.r. wystartowała kampania telewizyjna przypraw jednorodnych „Prymat”. Aktywność reklamowa zaplanowana jest na kilka tygodni, podczas których pojawią się piętnasto – i trzydziestostopniowemu spoty.
0 1 0 0 0 13.03.2007„Semestr” w pakiecie Rozrywka działu prasowego ARBOmedia PolskaKolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji. W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Magazyn zyskał większy, nietypowy format (225 x 297 mm) wyróżniający go wśród konkurencyjnych tytułów. Tym samym uzyskano większą powierzchnię umożliwiającą nowe rozwiązania marketingowe, także niestandardowe.
0 1 0 0 0 13.03.2007Ströer wspiera Festiwal Promocji MiastRozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa Festiwalu Promocji Miast Polskich. Kampania obecna będzie w ośmiu głównych ośrodkach miejskich. Jest ona jednym z elementów działań promocyjnych dedykowanych temu wydarzeniu. Festiwal Promocji Miast Polskich odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia 2007 roku w Warszawie. Dotyczyć będzie wiedzy na temat promocji miast i najciekawszych projektów z nią związanych.
0 1 0 0 0 13.03.2007Czy druk umarł?R. Steinberg, Is Print Dead? Not on Your (Second) Life, "Advertising Age", 9.03.2007Dlaczego druk jeszcze długo nie zostanie całkowicie wyparty przez media cyfrowe i co robić, by przeciwdziałać czarnym scenariuszom...
0 1 0 0 1 12.03.2007„Liść” nowa kampania telewizyjna TatryNowa kampania reklamowa TATRY. Tatra wzmacnia wizerunek i zmienia szatę graficzną.
0 1 0 0 0 12.03.2007Idealne rozwiązanie dla podróżujących menedżerówFirmy WA-PRO i HP stworzyły wyjątkowy zestaw mobilny, dzięki któremu menedżerowie oraz właściciele przedsiębiorstw nie muszą już rezygnować z wymarzonego urlopu. Przenośny komputer z nawigacją, funkcjami rozrywkowymi oraz mobilnym systemem do zarządzania pozwoli im w pełni cieszyć się podróżą, zapewniając dostęp do informacji na temat firmy i sprzedaży.