Ruszyła telewizyjna kampania przypraw Prymat
  • 0
  • 1
13.03.2007

Ruszyła telewizyjna kampania przypraw Prymat

W piątek, 9 marca b.r. wystartowała kampania telewizyjna przypraw jednorodnych „Prymat”. Aktywność reklamowa zaplanowana jest na kilka tygodni, podczas których pojawią się piętnasto – i trzydziestostopniowemu spoty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2007

„Semestr” w pakiecie Rozrywka działu prasowego ARBOmedia Polska

Kolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji. W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Magazyn zyskał większy, nietypowy format (225 x 297 mm) wyróżniający go wśród konkurencyjnych tytułów. Tym samym uzyskano większą powierzchnię umożliwiającą nowe rozwiązania marketingowe, także niestandardowe.

12 marca 2007