Wykręć stronę, że szczęka opada
  • 0
  • 1
13.03.2007

Wykręć stronę, że szczęka opada

Agencja marketingu młodzieżowego Yoof w nietypowy sposób szuka projektantów do swojego zespołu. Najlepszych wyłoni konkurs „Wykręć stronę, że szczęka opada.” Główną nagrodą jest możliwość nawiązania stałej współpracy z agencją. Szczęśliwcy otrzymają również iPod Nano 2GB Silver firmy Apple.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

jake

17 lat temu

zejebiozza!

zajebiozza

13 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
13.03.2007

Concept Publishing Polska dla Subaru Import Polska

Do portfolio klientów lidera branży customer publishing w Polsce firmy Concept Publishing Polska dołączyła firma Subaru Import Polska sp. z o.o. – generalny importer aut marki SUBARU na terenie Polski. Na rynku pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Plejady” wydany przez CPP, w którym obok informacji technicznych, tekstów lifestylowych i prezentacji nowych modeli (np. Legacy), znaleźć można m.in. wywiad z Grzegorzem Miecugowem (TVN 24) oraz newsy z aktywności marki w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
13.03.2007

„Semestr” w pakiecie Rozrywka działu prasowego ARBOmedia Polska

Kolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji. W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Magazyn zyskał większy, nietypowy format (225 x 297 mm) wyróżniający go wśród konkurencyjnych tytułów. Tym samym uzyskano większą powierzchnię umożliwiającą nowe rozwiązania marketingowe, także niestandardowe.