0 1 0 0 0 29.03.20077 Days i Głodzilla5 marca br. ruszyła kolejna kampania wizerunkowa croissantów 7 Days produkowanych przez firmę Chipita Poland.
0 1 0 0 0 29.03.2007Zaangażowanie na medalFirma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wraz z innymi wyróżnionymi odebrała medal- symbol podziękowania za aktywne wsparcie działań organizowanych przez Fundację ABCXXI. Nagrody zostały wręczone 26 marca 2007 r. podczas jubileuszowego Finału kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”.
0 1 0 0 0 29.03.2007Toolbox Creative Communications dla Bull PolskaToolbox Creative Communications poprowadzi działania public relations dla polskiego oddziału koncernu informatycznego Bull. Realizowane przez agencję aktywności skupią się przede wszystkim na promowaniu idei open source (wolnego oprogramowania) oraz organizacji 15-lecia działalności firmy w Polsce.
0 1 0 0 0 29.03.2007Odświeżony „Detektyw” w portfolio Ad MeritumAd Meritum rozpoczął współpracę z miesięcznikiem „Detektyw”, który wydawany jest przez Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczypospolita S.A.
0 1 0 0 0 29.03.2007Nowy klient DATA Public RelationsDATA Public Relations podpisała umowę z Grupą Polska Stal (GPS), jedną z największych firm dystrybucji stali w Polsce.
0 1 0 0 0 29.03.2007AMS wprowadza unikatową wersję systemu monitorowania ekspozycji na cityscrollachAMS wprowadza od kwietnia nową wersję systemu monitorowania ekspozycji na cityscrollach – nowoczesnych nośnikach ze zmiennym motywem. W systemie będzie teraz dodatkowo śledzona jakość pracy każdej świetlówki, co stanowi istotną korzyść dla klienta, oraz realizowany zdalny odczyt energii.
0 1 0 0 0 29.03.2007Zmienimy Twoją firmę w rekina biznesu – kampania reklamowa BRE BankuZ początkiem kwietnia br. rusza kampania reklamowa BRE Banku, skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania ma na celu wzrost świadomości marki BRE Banku w segmencie MSP oraz wsparcie sprzedaży. W kreacjach wykorzystano rekina biznesu, charakterystyczny symbol, zakotwiczany w świadomości, zaczerpnięty z potocznej mowy biznesowej. Przekaz podkreśla hasło "Zmienimy Twoją firmę w rekina biznesu".
0 1 0 0 0 29.03.2007Direct Traffic certyfikowany przez GoogleAgnieszka Zatorska, PPC Client Service Manager oraz Adam Witczak, Chief Technology Officer otrzymali certyfikaty konsultantów Google. Przystąpienie do programu Google Advertising Professional jest kolejnym potwierdzeniem kompetencji firmy Direct Traffic w zakresie marketingu internetowego.
0 1 0 0 0 29.03.2007Hand Made dla Zup Kucharka w nowej kampaniiDzisiaj rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa Zup Kucharek. Sponsoring telewizyjny wspierany jest kampanią billboardową w wybranych regionach Polski. Kreację przygotowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 29.03.2007Konkurs Maoam Music ClubMaoam Music Club wraz z Noviką i Markiem Kościkiewiczem obrali sobie za cel wyszukanie młodych dj-skich talentów. Każde dziecko ma przecież talent, trzeba mu tylko pomóc w jego odkryciu.