0 1 0 0 0 21.03.2007Saab promuje nowe modele5 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa Saaba promująca modele Saab 9-3 z jubileuszowej serii Anniversary Edition. Aby uczcić okrągłe 60 lat obecności w świecie motoryzacji, Saab przygotował specjalne wersje swoich samochodów.
0 1 0 0 0 21.03.2007Narodowy Pomiar Cholesterolu – akcja promocyjna marki Flora pro.activW hipermarketach w całym kraju powstaną punkty, w których każdy konsument margaryny Flora pro.activ będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu we krwi. Każdy, kto w czasie akcji zakupi jedno duże (400g) lub dwa małe (250g) opakowania margaryny Flora pro.activ, będzie mógł skorzystać z bezpłatnego badania poziomu cholesterolu.
0 1 0 0 0 21.03.2007Brand Support autorem kampanii 1% podatku dla Fundacji ABCXXI Cała Polska Czyta DzieciomAgencja Brand Support w ramach działań społecznych zaprojektowała kampanię 1% podatku dla Fundacji ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom. Jest to kampania idei, pewnej koncepcji dotyczącej zmiany zachowań osób dorosłych, którym leży na sercu dobro ich dzieci.
0 1 0 0 0 21.03.2007Pentacomp zamierza wzmocnić własny wizerunek w mediachPoprzez działania public relations firma będzie popularyzować na rynku własne rozwiązania i produkty informatyczne, głównie poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką i prezentowanie case studies. Do realizacji planowanych działań firma wybrała agencję Optimum PR.
0 1 0 0 0 21.03.2007Ruszyła akcja specjalna batonów energetycznych Corny17 marca b.r. rozpoczęła się akcja specjalna Hero Polska - producenta batonów musli Corny. W stacji TVN, w każdą sobotę i niedziele, pojawi się sponsoring programu fitness, odwołanie do strony internetowej Corny oraz produkt placement. Akcja specjalna będzie również obecna w TVN Meteo, oraz w TVN Style. Oprócz tego, pojawi się produkt placement na podstronie internetowej TVN Style.
0 1 0 0 0 20.03.2007Konkurs Media Trendy 2007 rozstrzygniętyJury konkursu Media Trendy 2007 przyznało 14 nagród głównych i wyróżniło 21 prac. Wręczono również trzy nagrody specjalne i dwie nagrody Grand Prix. Wyniki konkursu Media Trendy 2007 zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali, która odbyła się w dniu 19 marca w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
0 1 0 0 1 20.03.2007Coneco – nowa marka dla dzieciRozpoczęła się akcja promująca nową markę artykułów dla dzieci Coneco – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych. Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „Coneco rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie.
0 1 0 0 0 20.03.2007Mamba dla MisiaMamba – guma rozpuszczalna w czterech owocowych smakach jest głównym sponsorem „Roku Misia”. Pierwsze i najdłużej istniejące na rynku polskim czasopismo dla przedszkolaków „Miś” obchodzi w tym roku 50 rocznicę powstania.
0 1 0 0 0 20.03.2007Portal informacyjny TVN24.pl rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowejWraz z uruchomieniem serwisu, został utworzony nowy dział odpowiedzialny za sprzedaż reklam TVN24.pl i wortali tematycznych. Komórka będzie działała przy Biurze Reklamy Onet.pl.
0 1 0 0 0 20.03.2007Avaya Blog Center – dlaczego telefon to tylko początek?Telefon to tylko początek – to hasło nowej kampanii promocyjnej Avaya Poland. Jej podstawowym kanałem komunikacji jest Internet. W ramach działań uruchomiono specjalną stronę www, gdzie stworzono zawodowy blog branży call center – Avaya Blog Center. W pierwszym miesiącu funkcjonowania bloga zarejestrowano ponad 13 tysięcy wizyt.