0 1 29.03.20077 Days i Głodzillakampanie reklamowe5 marca br. ruszyła kolejna kampania wizerunkowa croissantów 7 Days produkowanych przez firmę Chipita Poland.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55867 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 29.03.2007Zaangażowanie na medalFirma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wraz z innymi wyróżnionymi odebrała medal- symbol podziękowania za aktywne wsparcie działań organizowanych przez Fundację ABCXXI. Nagrody zostały wręczone 26 marca 2007 r. podczas jubileuszowego Finału kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”.
0 1 0 29.03.2007Toolbox Creative Communications dla Bull PolskaToolbox Creative Communications poprowadzi działania public relations dla polskiego oddziału koncernu informatycznego Bull. Realizowane przez agencję aktywności skupią się przede wszystkim na promowaniu idei open source (wolnego oprogramowania) oraz organizacji 15-lecia działalności firmy w Polsce.
0 1 0 29.03.2007Odświeżony „Detektyw” w portfolio Ad MeritumAd Meritum rozpoczął współpracę z miesięcznikiem „Detektyw”, który wydawany jest przez Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczypospolita S.A.
0 1 0 29.03.2007Nowy klient DATA Public RelationsDATA Public Relations podpisała umowę z Grupą Polska Stal (GPS), jedną z największych firm dystrybucji stali w Polsce.