0 1 0 0 0 11.07.2007Lato z 4fun.tv13 lipca rusza wakacyjna akcja "Lato", której jednym z elementów będzie cotygodniowy "czat z Gwiazdą" – realizowany wspólnie z portalem Wirtualna Polska i nadawany na żywo z sopockiego Molo.
0 1 0 0 0 11.07.2007Polskie miejscowości wypromowaneW czerwcowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu znalazł się, podobnie jak w poprzednim miesiącu, temat PR-u Polski. W 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości.
0 1 0 0 0 11.07.2007Nowa oferta MediacoreAgencja Mediacore zaprezentowała nową ofertę działań wideo w internecie. Znajdziemy w niej spoty internetowe, dema wideo produktów, rich media czy bardziej rozbudowane platformy wideo.
0 1 0 0 0 11.07.2007Maoam na sportowoMarka Maoam została sponsorem programu telewizyjnego "Kadra 2012" skierowanego do młodzieży zainteresowanej piłką nożną. Emisja specjalnych billboardów sponsorskich trwać będzie od lipca do września 2007 roku.
0 1 0 0 0 11.07.2007Schulz i Winiary od kuchniSchulz przygotował 25 numer kwartalnika "Kuchnia od kuchni". Magazyn powstaje we współpracy z klubowiczami Winiary, którzy tworząc własne przepisy, proponują nowe zastosowania produktów. Koncepcję kreatywną magazynu stworzył Schulz, który redaguje całość materiału, przygotowuje teksty i zdjęcia.
0 1 0 0 0 11.07.2007„Laur Konsumenta 2007” dla marki PrymatPodczas tegorocznej edycji konkursu "Laur Konsumenta 2007" firma Prymat Sp. z o. o. uzyskała złote godło "Laur Konsumenta 2007" w kategorii "Przyprawy". Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku firmy, produkty i usługi, został zorganizowany już po raz trzeci przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do "Rzeczpospolitej" – "Rzecz o Biznesie" oraz dodatku do "Gazety Prawnej" – "Przegląd Gospodarczy".
0 1 0 0 0 11.07.2007Czy można mówić o idealnym modelu w komunikacji?Noir sur Blanc, wiodąca europejska agencja komunikacji specjalizująca się w szkolnictwie wyższym opublikowała rezultaty badań poświęconych komunikacji w sektorze szkolnictwa wyższego.
0 1 0 0 0 11.07.2007Freestyle’owa komunikacja Fiata Sedici nad morzemDom mediowy Starcom zaplanował i realizuje szereg aktywności reklamowych na Półwyspie Helskim, których celem jest wzmocnienie freestylowego wizerunku Fiata Sedici.
0 1 0 0 0 11.07.20074e dla największej uczelni w północno-wschodniej Polsce4e nowoczesna komunikacja marketingowa przygotuje nowy serwis internetowy dla Politechniki Białostockiej. Głównym zadaniem firmy jest zbudowanie spójnego wizerunku witryny głównej i wszystkich witryn wydziałowych uczelni oraz stworzenie interaktywnej platformy komunikacyjnej dla kandydatów i studentów.
0 1 0 0 0 11.07.2007Kampania prasowa autorstwa Soul and Mind dla Inter Fragrances"Zdrowe znaczy piękne. Zadbaj o włosy" - pod takim hasłem rozpoczął się pierwszy etap ogólnopolskiej kampanii prasowej dla kuracji do włosów firmy Inter Fragrances Sp. z o.o.