0 1 0 0 0 6.11.2006Metropol uruchomił nowy kanał komunikacji z czytelnikamiOd poniedziałku 6 listopada czytelnicy dziennika Metropol mogą kontaktować się z redakcją za pomocą komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Na mocy porozumienia podpisanego pomiędzy TPP, wydawcą Metropolu, a Gadu-Gadu S.A., gazeta uzyskała specjalny numer GG 500, który będzie kolejnym kanałem komunikacji z dziennikarzami gazety.
0 1 0 0 0 6.11.2006Statuetki zostaną rozdaneFirma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów została Partnerem merytorycznym Statuetek DEMES. Nagrody zostaną wręczone 9 listopada podczas III Gali Sportu i Biznesu, towarzyszącej V Dniom Marketingu Sportowego.
0 1 0 0 0 6.11.2006Kampania reklamowa „METRO twoja bramka NEWS” w telewizjiKampania telewizyjna bezpłatnego dziennika „Metro” ruszyła 6 listopada. Będzie trwała miesiąc i obejmie TVP1, TVP 2 oraz TVN24.
0 1 0 0 0 6.11.2006Zelmer niezawodnie z Red8Red8 Communications Group, Agencja, która w maju br. wygrała przetarg na kampanię marki Zelmer (w konkursie brały udział m.in. Saatchi&Saatchi, EURO RSCG oraz DFF), realizuje pierwszy, jesienny etap kampanii wizerunkowo-produktowej największego krajowego producenta drobnego sprzętu AGD i liczącego się w świecie producenta odkurzaczy.
0 1 0 0 0 6.11.2006SMSowa encyklopedia w Złotych PrzebojachRadio Złote Przeboje rozpoczęło nowy interaktywny konkurs „Prawda czy fałsz – sprawdź w encyklopedii”. W puli nagród 80 000 zł. Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma egzemplarz Encyklopedii Powszechnej Larousse. Wystarczy wysłać zgłoszenie za pomocą SMSa.
0 1 0 0 0 6.11.2006Świeża dostawa nagród na BPTo już kolejny rok współpracy z Agencją GPD przy tworzeniu katalogu BP partnerclub i kolejna akcja promocyjna przygotowana dla jego wypromowania. Tym razem nowe atrakcyjne nagrody i jeszcze intratniejsze niż przed rokiem oferty partnerów pod wspólnym tytułem KOLEKCJE 2007 będzie promować... cytryna.
0 1 0 0 0 6.11.2006Kusząca propozycjaDziś rusza kampania nowych drażetek Tic Tac Cherry Mint. Pełen uśmiechu i radości film reklamowy z udziałem pary młodych ludzi to autorska kreacja polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis.
0 1 0 0 0 6.11.2006Promocja SARERozpoczęła się miesięczna promocja systemu do e-mail marketingu „SARE dla firmy, KINO w prezencie”. Każdy nowy klient, który w okresie trwania promocji rozpocznie korzystanie z systemu, dostanie w prezencie zestaw kina domowego marki Philips.
0 1 0 0 0 6.11.2006Lenovo łączy siły z Ronaldinho w celu zbiórki funduszy dla Międzynarodowej Organizacji CharytatywnejFirma Lenovo, trzeci co do wielkości producent komputerów PC na świecie, ogłosiła dzisiaj, że wspólnie z Ronaldinho, piłkarską legendą i dwukrotnym z rzędu graczem roku FIFA, wystawi na aukcjach eBAY 16 zaawansowanych technologicznie notebooków. Wszystkie fundusze uzyskane z ich sprzedaży zasilą konto najbardziej znanej i cenionej, międzynarodowej organizacji charytatywnej.
0 1 0 0 0 6.11.2006Domeny.pl płaci za domenyFirma Domeny.pl wprowadziła innowacyjną usługę - "Płacimy za domeny", która ma być odpowiedzią na coraz agresywniejszą politykę cenową wśród rodzimych konkurentów.