Polskie miejscowości wypromowane
  • 0
  • 1
11.07.2007

Polskie miejscowości wypromowane

W czerwcowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu znalazł się, podobnie jak w poprzednim miesiącu, temat PR-u Polski. W 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2007

"Laur Konsumenta 2007" dla marki Prymat

Podczas tegorocznej edycji konkursu "Laur Konsumenta 2007" firma Prymat Sp. z o. o. uzyskała złote godło "Laur Konsumenta 2007" w kategorii "Przyprawy". Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku firmy, produkty i usługi, został zorganizowany już po raz trzeci przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do "Rzeczpospolitej" – "Rzecz o Biznesie" oraz dodatku do "Gazety Prawnej" – "Przegląd Gospodarczy".