0 1 0 0 0 12.07.2007„Letnie szaleństwo” w sklepach RealDo końca wakacji można zgłaszać do konkursu najciekawsze fotki swoich dzieci i wygrać dla nich zabawki, a dla siebie bony na zakupy w Realu.
0 1 0 0 0 12.07.2007Wakacyjna kampania prasowa No-SpyKampania prasowa leku przeciwbólowego No-Spa jest przedłużeniem kampanii telewizyjnej. Jednocześnie jej celem jest odświeżenie marki oraz zaprezentowanie czytelniczkom nowego opakowania.
0 1 0 0 0 12.07.2007Tele2 na billboardachOd 1 lipca Ströer przeprowadza kampanię outdoorową w oparciu o nośniki Super 18 - tym razem dla firmy telekomunikacyjnej Tele2.
0 1 0 0 0 12.07.2007Gaspol „Firmą Przyjazną Klientowi”Lider rynku gazu płynnego w Polsce, firma Gaspol S.A. została laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu Firma Przyjazna Klientowi, zorganizowanego przez Instytut Zarządzania, przy współpracy z firmą badawczą TNS OBOP oraz firmą Researcher by Call Center Poland. Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi otrzymują firmy, które realizują wyróżniające się programy zorientowane na stałe podnoszenie poziomu obsługi Klienta.
0 1 0 0 0 11.07.2007Ruszyła kampania „DHL – przesyłki tylko dla wymagających”Pod hasłem "DHL – przesyłki krajowe dla wymagających" DHL Express rozpoczął nową kampanię promującą usługi krajowe. Po raz pierwszy firma wykorzystała narzędzia marketingu wirusowego, a jej odbiorcami są przede wszystkim potencjalni klienci-internauci.
0 1 0 0 0 11.07.2007Interia.pl otwiera e-Kiosk z prasą cyfrowąInteria.pl wspólnie z firmą Digital Content uruchomiła serwis służący do kupowania i czytania prasy w formie elektronicznej. W e-kiosk.interia.pl znalazło się już prawie 50 tytułów, m.in.: Newsweek, Wprost, Forbes, Pomysł na dom, Men's Health, Super Volley, PC World Komputer i wiele innych.
0 1 0 0 0 11.07.2007Paulina Bernatek wspiera AlgidęPaulina Bernatek, instruktorka Pilatesa i fitness, rozpoczęła współpracę z marką Algida. Instruktorka wspiera swoim wizerunkiem pojawienie się na rynku nowych lodów MaxFruit.
0 1 0 0 0 11.07.2007Device Polska pod opieką Web & ArtWakacje rozpoczęły się dla Device Polska oraz Web & Art od zacieśnienia współpracy. Spółki podpisały umowę określającą warunki świadczenia usług public relations. Web & Art skupi się na działaniach związanych z net PR. Współpracę zaplanowano na najbliższy rok.
0 1 0 0 0 11.07.2007Polska Saatchi & Saatchi hubem Ariela na region Europy Środkowo-WschodniejWarszawskie biuro Saatchi & Saatchi zostało hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Ariel należącej do koncernu Procter & Gamble. Polski oddział agencji zajmie się koordynacją wszystkich działań komunikacyjnych Ariela, w tym strategii i kreacji, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 11.07.2007Użytkownicy Internetu decydują gdzie warto pojechać na urlopWeb 2.0 wkracza dużymi krokami w turystkę. Travelplanet.pl wprowadziło nowy serwis opinie.travelplanet.pl w którym użytkownicy po raz pierwszy otrzymali możliwość behawioralnego wyszukania urlopu oraz wymiany opinii i zdjęć.