0 1 0 0 0 3.09.2007B3System implementuje procesy ITIL w WyborowejPełnym sukcesem zakończył się pierwszy etap adaptacji najlepszych praktyk zarządzania infrastrukturą IT wg ITIL - Information Technology Infrastructure Library - dla Wyborowej S.A., przeprowadzony przez B3System. Implementacja nowych standardów usprawnia działanie całej firmy poprzez efektywniejsze i sprawniejsze zarządzanie infrastrukturą IT.
0 1 0 0 0 3.09.2007Tomorrow dla OlympusTomorrow zrealizuje dwa projekty marketingowe dla Olympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus, agencja odpowiada za wizualizację E-systemu. Po raz drugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonów cyfrowych.
0 1 0 0 0 3.09.2007DougFaberFamily wspiera markę FraterDougFaberFamily wspiera wprowadzenie na rynek piwa marki Frater pod hasłem "Frater – prawdziwy smak piwa klasztornego".
0 1 0 0 0 3.09.2007Saab 9-3 w nowej kampanii reklamowej3 września ruszyła kampania promująca nowego Saaba 9-3.
0 1 0 0 0 3.09.2007Ze Wspólnej na WłasnąCi, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną.
0 1 0 0 0 3.09.2007Testa Communications dla 4F Sport PerformanceTesta Communications rozpoczęła współpracę z firmą 4F Sport Performance – producentem i importerem odzieży oraz sprzętu sportowego. Współpraca ma charakter długofalowy. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie i realizację strategii komunikacji public relations.
0 1 0 0 0 3.09.2007OGRomnie fajna wyprawaShrek - najbardziej znany Ogr świata wystąpił w roli głównej w nowej kampanii reklamowej HP, wspierającej ofertę nowych produktów.
0 1 0 0 0 3.09.2007Business Superbrand dla Ergo HestiiErgo Hestia została uznana za jedną z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku. Grupa otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrand 2007, przyznawany przez międzynarodową organizację Superbrands.
0 1 0 0 0 3.09.2007Business Superbrand dla BRE BankuMarka BRE Banku znalazła się w gronie 80 najmocniejszych marek na polskim rynku firm działających w sektorze business to business. Tym samym, kapituła konkursu Business Superbrands doceniła silną pozycję marki BRE. Wyróżnienie to jest przyznawane w 70 krajach świata.
0 1 0 0 0 3.09.2007Powrót do szkoły z SagememSagem Communication Poland we współpracy z PTK Centertel, operatorem sieci Orange, rozpoczynają kampanię "Powrót do szkoły". W ramach akcji w kilkuset gimnazjach i liceach na terenie całego kraju rozwieszone zostaną plakaty promujące telefon Sagem my411X w ofercie Orange.