0 1 0 0 0 29.08.2007Rewolucje wśród najbardziej opiniotwórczych mediówZmiany liderów wśród tytułów prasowych i stacji radiowych, rekordowa liczba powołań na wiadomości podawane w mediach, zaskakujące wyniki tygodnika Wprost i Naszego Dziennika – takie wydarzenia przynosi lipcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowany przez IMM.
0 1 0 0 0 29.08.2007Ariston od kuchniProgram promocyjny produktów wyposażenia kuchennego marki Ariston rozpocznie się na początku września 2007. Adresowany jest on do projektantów studiów kuchennych. Zasady programu opracowało Tomorrow.
0 1 0 0 0 29.08.2007PRowcy znów „Po Robocie”"Po Robocie" to projekt fundacji InternetPR.pl – integrujący branżę public relations, specjalistów pracujących w korporacjach, firmach, urzędach państwowych i agencjach PR. To spotkania w luźniej atmosferze, sprzyjającej rozmowom i nawiązywaniu znajomości.
0 1 0 0 0 29.08.2007Web 2.0 wkracza w „tradycyjne” branżeJak wynika z analizy zleceń przekazanych agencji Autentika, w pierwszej połowie bieżącego roku, zainteresowanie rozwiązaniami internetowymi opierającymi się o Web 2.0 niezmiennie rosło. Blogi specjalistyczne, blogi korporacyjne, mechanizmy umożliwiające współtworzenie serwisów poprzez dodawanie przez internautów różnego rodzaju treści to główne obszary zainteresowań klientów agencji.
0 1 0 0 0 29.08.2007Nowa promocja konsumencka SpriteSprite nie raz już zaskakiwał i inspirował do twórczej inwencji. Wystarczy przypomnieć tegoroczne pomysły na dokończenie spotu reklamowego czy interaktywne historie komiksowe, których współautorami byli sami internauci. Tym razem szykuje się wyjątkowo oryginalna promocja konsumencka. Jej koncepcja wpisuje się w odwieczną walkę Sprite’a z Pragnieniem, a symbolem zwycięstwa jest nakrętka.
0 1 0 0 0 29.08.2007Partner of Promotion dla Gadu-Gadu na UkrainiePartner of Promotion wspólnie z ukraińską agencją Key Communication rozpoczynają działania PR dla Gadu-Gadu S.A. na Ukrainie w ramach swojej sieci agencji CEEPR-net. W przetargu CEEPR-net pokonała czołowe ukraińskie i międzynarodowe agencje PR.
0 1 0 0 0 28.08.2007Publicis dla Garnier Ultra LiftPublicis przygotował kampanię nowego kremu przeciwko głębokim zmarszczkom Garnier Ultra Lift.
0 1 0 0 0 28.08.2007Knorr rozstrzygnął przetarg na MiniKostki w InternecieKnorr przygotowuje zintegrowaną kampanię przypraw w MiniKostkach, która ma wystartować w połowie października. W tym celu zorganizował przetarg na innowacyjną prezentacje produktu w Internecie.
0 1 0 0 0 28.08.20074e dla „Dań gotowych” Agrovity4e Nowoczesna komunikacja marketingowa wyreżyserowała i wyprodukowała we własnym studiu graficznym 20 sekundowy, wizerunkowy spot reklamowy "Dania gotowe - zawsze naturalne składniki" dla firmy Agrovita.
0 1 0 0 0 28.08.2007Likus Hotele i Restauracje wdraża Software Mind Loyalty ManagementKrakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji będzie pierwszą polską siecią hoteli, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management – dostarczy firma Software Mind.