Tomorrow dla Olympus
  • 0
  • 1
3.09.2007

Tomorrow dla Olympus

Tomorrow zrealizuje dwa projekty marketingowe dla Olympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus, agencja odpowiada za wizualizację E-systemu. Po raz drugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonów cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2007

Ze Wspólnej na Własną

Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną.