DougFaberFamily wspiera markę Frater
  • 0
  • 1
3.09.2007

DougFaberFamily wspiera markę Frater

DougFaberFamily wspiera wprowadzenie na rynek piwa marki Frater pod hasłem "Frater – prawdziwy smak piwa klasztornego".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2007

Ze Wspólnej na Własną

Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną.