MasterCard zmienia Millennium Bridge
  • 0
  • 1
6.09.2007

MasterCard zmienia Millennium Bridge

Aby uczcić wprowadzenie w Wielkiej Brytanii płatności typu "Tap&Go" i uroczyście zainicjować wdrożenie MasterCard PayPass i Maestro PayPass, firma MasterCard zmieniła oblicze londyńskiego Millennium Bridge, wybrukowując go milionami funtów i pensów , co ma symbolizować otwarcie drogi do bezgotówkowej przyszłości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2007

Tajniacy wkraczają do akcji

W Polsce każdego dnia sklepy i punkty usługowe wizytuje co najmniej kilkanaście tysięcy Tajniaków, czyli tzw. Tajemniczych Klientów. Oceniają oni jakość obsługi klienta na zlecenie sklepów, banków, stacji benzynowych, salonów samochodowych. Teraz do grona „zawodowych” testerów dołączyć mogą tysiące tzw. zwykłych konsumentów. Mogą oni bezlitośnie wytykać błędy sprzedawców, ale też chwalić ich profesjonalne podejście. A wszystko za sprawą nowego serwisu internetowego: Tajniacy.pl.