0 1 0 0 0 4.09.2007Incentive Concept Poland z Amco do IndiiFirma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. "special events" nawiązała współpracę z Amco.
0 1 0 0 0 4.09.2007Opus B domaga się sprawiedliwościNie szkodzisz! Nie płać! - kampanię pod takim hasłem Agencja Reklamowa Opus B realizuje dla Ergo Hestia, jednej z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce.
0 1 0 0 0 3.09.2007007 w kampanii outdoorowej Vistuli & WólczankiRozpoczęła się kampania najnowszej kolekcji odzieży męskiej Vistuli & Wólczanki z udziałem Pierce’a Brosnana, odtwórcy roli Jamesa Bonda w kilku filmach o przygodach tego najsłynniejszego na świecie agenta. W Warszawie reklamy zawisną na trzech lokalizacjach wielkoformatowych należących do Jet Line.
0 1 0 0 0 3.09.2007TVN CNBC Biznes – nowa telewizja informacyjna w Cyfrze+Nowy kanał biznesowy TVN CNBC Biznes dołączył dziś do oferty platformy cyfrowej Cyfra+. Kanał dostępny jest dla abonentów pakietów Podstawowego, Komfortowego i Prestiżowego.
0 1 0 0 0 3.09.2007Wspólna oferta Mothership i Dexus Partners w ramach New ConnectGrupa marketingowa Mothership i Dexus Partners rozpoczęły współpracę w zakresie wspólnej obsługi marketingowej spółek publicznych oraz tych, które planują debiut giełdowy (w szczególności w ramach New Connect). Od sierpnia prowadzone są rozmowy w tym zakresie z pierwszym Klientem.
0 1 0 0 0 3.09.2007B3System implementuje procesy ITIL w WyborowejPełnym sukcesem zakończył się pierwszy etap adaptacji najlepszych praktyk zarządzania infrastrukturą IT wg ITIL - Information Technology Infrastructure Library - dla Wyborowej S.A., przeprowadzony przez B3System. Implementacja nowych standardów usprawnia działanie całej firmy poprzez efektywniejsze i sprawniejsze zarządzanie infrastrukturą IT.
0 1 0 0 0 3.09.2007Tomorrow dla OlympusTomorrow zrealizuje dwa projekty marketingowe dla Olympus. W związku z powstawaniem sieci sklepów partnerskich Olympus, agencja odpowiada za wizualizację E-systemu. Po raz drugi przygotuje także kampanię wizerunkową dla dyktafonów cyfrowych.
0 1 0 0 0 3.09.2007DougFaberFamily wspiera markę FraterDougFaberFamily wspiera wprowadzenie na rynek piwa marki Frater pod hasłem "Frater – prawdziwy smak piwa klasztornego".
0 1 0 0 0 3.09.2007Saab 9-3 w nowej kampanii reklamowej3 września ruszyła kampania promująca nowego Saaba 9-3.
0 1 0 0 0 3.09.2007Ze Wspólnej na WłasnąCi, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem "Zmień adres". Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną.