Tajniacy wkraczają do akcji
  • 0
  • 1
6.09.2007

Tajniacy wkraczają do akcji

W Polsce każdego dnia sklepy i punkty usługowe wizytuje co najmniej kilkanaście tysięcy Tajniaków, czyli tzw. Tajemniczych Klientów. Oceniają oni jakość obsługi klienta na zlecenie sklepów, banków, stacji benzynowych, salonów samochodowych. Teraz do grona „zawodowych” testerów dołączyć mogą tysiące tzw. zwykłych konsumentów. Mogą oni bezlitośnie wytykać błędy sprzedawców, ale też chwalić ich profesjonalne podejście. A wszystko za sprawą nowego serwisu internetowego: Tajniacy.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2007