0 1 0 0 0 11.10.2007Wspólny konkurs Dziennika Łódzkiego i Łódzkiego Zakładu EnergetycznegoWe wtorek 9 października ruszył konkurs, którego organizatorami są: Łódzki Zakład Energetyczny S.A. wchodzący w skład Polskiej Grupy Energetycznej, lidera rynku energii oraz Dziennik Łódzki.
0 1 0 0 0 10.10.2007Bwin uruchamia program członkowski B’insideW programie B’inside klienci mogą zbierać punkty podczas korzystania z pokera, kasyna i gier, jak również dzięki zawieraniu każdego internetowego zakładu sportowego.
0 1 0 0 0 10.10.2007Lepiej poznać indywidualnego nabywcęGfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorujące wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową. GfK Panel Indywidualny dostarczy firmom ważnych informacji o nabywcach ich produktów.
0 1 0 0 0 10.10.2007Althermedia rozszerza ofertę nośników reklamowychOd dziś Althermedia Sp. z o.o. posiadająca w 40 miastach 150 własnych nośników wielkoformatowych o wymiarach 50m2 i więcej rozszerza swoją ofertę nośników na sześć górskich miejscowości turystycznych - Ustrzyki Dolne, Krynicę Zdrój, Szczyrk, Szczawnicę, Sienną oraz Zieleniec.
0 1 0 0 0 10.10.2007Pkt.pl rozpoczyna dystrybucję regionalnych książek teleadresowych 2007/8Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, czołowy wydawca książek teleadresowych z danymi firm i instytucji w Polsce, rozpocznie wkrótce dystrybucję regionalnych książek teleadresowych pkt.pl w kolejnych 16 miastach w Polsce i ich regionach. Już po raz czternasty regionalne książki pkt.pl zawierające kompleksowe i aktualne informacje o firmach i instytucjach trafią do firm i osób prywatnych. Planowany nakład 16 regionalnych książek teleadresowych pkt.pl to 1.6 mln egzemplarzy. Dystrybucja potrwa do końca bieżącego roku.
0 1 0 0 0 10.10.2007Just dla PZUGdy rynek ubezpieczeniowy od miesięcy ostrzegał kierowców o możliwych podwyżkach cen ubezpieczenia komunikacyjnego OC, PZU – największy polski ubezpieczyciel – pozytywnie wszystkich zaskoczył. Jak podkreślają słowa piosenki zespołu Lady Pank, wykorzystanej w najnowszej kampanii, szansa na podwyżkę cen OC w PZU jest mniejsza niż zero, a to oznacza, że największy polski ubezpieczyciel utrzyma je na niezmienionym poziomie.
0 1 0 0 0 10.10.2007Komozja Family Co. nowym klientem Tauber PromotionTauber Promotion, jedna z najdłużej działających na polskim rynku agencji PR, podpisała umowę z firmą Komozja Family Co., producentem ekskluzywnych osób świątecznych i okolicznościowych.
0 1 0 0 0 10.10.2007Złote Spinacze 2007 – Jury przyznało nominacje do nagrody głównejZakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 prac zgłoszonych przez 30 instytucji.
0 1 0 0 0 10.10.2007Event – rynek coraz dojrzalszy (Visual Communication 09/2007)Październikowy numer „Visual Communication” poświęcono eventom. Podjęcie tematu cenne, tym bardziej że narzędzie to, zaliczane do BTL, rozwija się niezwykle szybko i być może również u nas, tak jak na rozwiniętych rynkach, budżety przeznaczane na komunikację „below the line” będą większe niż klasyczne, ATL-owe.
0 1 0 0 0 10.10.2007Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGEPolska Grupa Energetyczna (PGE) – polski holding energetyczny zajmujący się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej zakończył przetarg na obsługę mediową. Spośród 8 domów mediowych zaproszonych do przetargu, wzięło udział sześć podmiotów: Initiative Media, Mediacom, MPG, Media Vest, OMD, Promedia House. Ostatecznie, w przetargu zwyciężył MPG.