Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE - Marketing przy Kawie
Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE
  • 0
  • 1
10.10.2007

Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE

Polska Grupa Energetyczna (PGE) – polski holding energetyczny zajmujący się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej zakończył przetarg na obsługę mediową. Spośród 8 domów mediowych zaproszonych do przetargu, wzięło udział sześć podmiotów: Initiative Media, Mediacom, MPG, Media Vest, OMD, Promedia House. Ostatecznie, w przetargu zwyciężył MPG.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2007