Lepiej poznać indywidualnego nabywcę
  • 0
  • 1
10.10.2007

Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

GfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorujące wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową. GfK Panel Indywidualny dostarczy firmom ważnych informacji o nabywcach ich produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2007

Pkt.pl rozpoczyna dystrybucję regionalnych książek teleadresowych 2007/8

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, czołowy wydawca książek teleadresowych z danymi firm i instytucji w Polsce, rozpocznie wkrótce dystrybucję regionalnych książek teleadresowych pkt.pl w kolejnych 16 miastach w Polsce i ich regionach. Już po raz czternasty regionalne książki pkt.pl zawierające kompleksowe i aktualne informacje o firmach i instytucjach trafią do firm i osób prywatnych. Planowany nakład 16 regionalnych książek teleadresowych pkt.pl to 1.6 mln egzemplarzy. Dystrybucja potrwa do końca bieżącego roku.