Event – rynek coraz dojrzalszy (Visual Communication 09/2007) - Marketing przy Kawie
Event – rynek coraz dojrzalszy (Visual Communication 09/2007)
  • 0
  • 1
10.10.2007

Event – rynek coraz dojrzalszy (Visual Communication 09/2007)

Październikowy numer „Visual Communication” poświęcono eventom. Podjęcie tematu cenne, tym bardziej że narzędzie to, zaliczane do BTL, rozwija się niezwykle szybko i być może również u nas, tak jak na rozwiniętych rynkach, budżety przeznaczane na komunikację „below the line” będą większe niż klasyczne, ATL-owe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2007