0 1 0 0 0 26.10.2007Bezpieczny Maluch – jak chronić dzieci przed wypadkami domowymi?PReria - firma zajmująca się marketingiem strategicznym i komunikacją społeczną zrealizowała dla swojego Klienta z branży e-commerce - Megamedia.pl niecodzienną akcję społeczną pod hasłem Bezpieczny Maluch. Wraz z zespołem psychologów i grafików opracowano naklejkę, którą należy oznaczać sprzęty domowe RTV/AGD (typu: kuchenka, pralka, mikrofalówka, kino domowe).
0 1 0 0 0 26.10.2007Warsztaty trade marketingu organizowane przez Media Profi16 października 2007 roku., w krakowskim Centrum Hotelowo – Konferencyjnym Witek, odbyły się pierwsze Warsztaty z zakresu Trade Marketingu organizowane przez Media Profi Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 26.10.2007Inaugracja programu „Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel”22 października konferencja prasowa zorganizowana w ognisku dziecięcym na Bielanach zainaugurowała program „Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel“. Ma on na celu rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji na temat roli wspólnej zabawy w rozwoju emocjonalnym dziecka, a także stworzenie mu możliwości rozwoju w oparciu o fundusze przekazane ze sprzedaży wody Nestlé Aquarel i doświadczenie Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.
0 1 0 0 0 26.10.2007Grupa Żywiec na czele rankingu „Manager Magazin”Grupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu „Manager Magazin” – „Mistrzowie Wizerunku”. To spektakularny awans z 27 miejsca w roku 2006. Firmy oceniali fachowcy - 514 prezesów, wiceprezesów i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 26.10.2007Spotlery podbijają polski rynekPolski rynek reklamy mobilnej opanowały spotlery. Firma Telecom Media, oferująca swoim klientom usługi z zakresu m-marketingu, bluetooth marketingu oraz mobile advertising, od początku 2007 r. wyemitowała już ponad 3,2 mln tych komórkowych bannerów reklamowych.
0 1 0 0 1 26.10.2007Grupa Eskadra dla Platformy ObywatelskiejEskadra Marketing Services opracowała trzyetapową kampanię reklamową, wspierającą kampanię wyborczą Platformy Obywatelskiej. Zakres współpracy objął usługi doradcze, butik kreatywny, oraz kompleksowo wszystkie działania związane z kampanią w prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiały BTL.
0 1 0 0 0 26.10.2007MRM przygotowała konkurs MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta IV”Agencja Interaktywna MRM Worldwide po raz kolejny przygotowała internetowy konkurs „Mistrz Obsługi Klienta”, który jest organizowany przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska finansowego. MRM Worldwide jest odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę technologiczną konkursu oraz za kampanię reklamową promująca przedsięwzięcie. Konkurs rusza 5 listopada.
0 1 0 0 0 26.10.2007Baileys w nowym opakowaniuFirma Diageo zaproponowała konsumentom nowe, eleganckie opakowanie swojego produktu. Butelka likieru Baileys została umieszczona w kremowo-bordowej puszcze nawiązującej do szaty graficznej marki.
0 1 0 0 0 26.10.2007Grand Prix Effie dla firmy ZelmerJury tegorocznego konkursu jednoznacznie przyznało Złote Effie i nagrodę Grand Prix kampanii „Zelmer niezawodnie - Testy”. Tym samym po raz pierwszy od trzech lat polska firma została tak wysoko oceniona w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów Effie Awards.
0 1 0 0 0 26.10.2007Panorama Firm wyróżniona tytułem Superbrand 2007Panorama Firm - jako jedyna marka z polskiego rynku „yellow pages” - otrzymała tytuł Superbrand 2007.