MRM przygotowała konkurs MasterCard "Mistrz Obsługi Klienta IV"
  • 0
  • 1
26.10.2007

MRM przygotowała konkurs MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta IV”

Agencja Interaktywna MRM Worldwide po raz kolejny przygotowała internetowy konkurs „Mistrz Obsługi Klienta”, który jest organizowany przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska finansowego. MRM Worldwide jest odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę technologiczną konkursu oraz za kampanię reklamową promująca przedsięwzięcie. Konkurs rusza 5 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2007