MRM przygotowała konkurs MasterCard "Mistrz Obsługi Klienta IV" - Marketing przy Kawie
MRM przygotowała konkurs MasterCard "Mistrz Obsługi Klienta IV"
  • 0
  • 1
26.10.2007

MRM przygotowała konkurs MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta IV”

Agencja Interaktywna MRM Worldwide po raz kolejny przygotowała internetowy konkurs „Mistrz Obsługi Klienta”, który jest organizowany przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska finansowego. MRM Worldwide jest odpowiedzialna za przygotowanie i obsługę technologiczną konkursu oraz za kampanię reklamową promująca przedsięwzięcie. Konkurs rusza 5 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2007