0 1 0 0 0 26.10.2007Baileys w nowym opakowaniuFirma Diageo zaproponowała konsumentom nowe, eleganckie opakowanie swojego produktu. Butelka likieru Baileys została umieszczona w kremowo-bordowej puszcze nawiązującej do szaty graficznej marki.
0 1 0 0 0 26.10.2007Grand Prix Effie dla firmy ZelmerJury tegorocznego konkursu jednoznacznie przyznało Złote Effie i nagrodę Grand Prix kampanii „Zelmer niezawodnie - Testy”. Tym samym po raz pierwszy od trzech lat polska firma została tak wysoko oceniona w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów Effie Awards.
0 1 0 0 0 26.10.2007Panorama Firm wyróżniona tytułem Superbrand 2007Panorama Firm - jako jedyna marka z polskiego rynku „yellow pages” - otrzymała tytuł Superbrand 2007.
0 1 0 0 0 26.10.2007Telewizyjna premiera NTT CorrinoRuszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino, notebook’ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końca listopada.
0 1 0 0 0 26.10.2007Ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubegoRuszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na rzecz walki z rakiem jelita grubego promująca profilaktyczne badania kolonoskopowe. Kampanie przygotowała Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services.
0 1 0 0 0 26.10.2007Jak zbudować globalną markę (Harvard Business Online)J. Quelch, How To Build a Global Brand, "Harvard Business Online", 16.10.2007Króciutka rozprawka pokazująca na przykładzie Forda, dlaczego nie należy rozmieniać się na drobne...
0 1 0 0 0 26.10.200713 000 litrów od Milko438 hostess w 146 halach na terenie całej Polski przez trzy miesiące częstowało klientów odwiedzających sklepy jogurtami pitnymi Milko. Za koordynację przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja PMT Marketing System.
0 1 0 0 0 26.10.2007Effective Public Relations dla Portu RumiaAgencja Effective Public Relations nawiązała współpracę z firmą Auchan Polska, dysponującą jedną z największych sieci centrów handlowych w kraju.
0 1 0 0 0 26.10.2007Merlin.pl i Empik.com kuszą internautówPodobnie jak w 2006 roku pod koniec października ruszyła duża kampania Merlin.pl. W zeszłym roku kampania kusiła ciekawymi hasłami, bedącymi luźnymi nawiązaniami do znanych polskich i światowych dzieł: Polowanie na Czerwony…Kapturek, Tato…Chrzestny II, Niekończąca się opowieść… wigilijna, Teksańska Masakra… Mechaniczną Pomarańczą, D’Artagnan i trzej…Amigos… W tym roku reklamy Merlin.pl kuszą bezpłatną dostawą przy zakupie od 50zł.
0 1 0 0 0 26.10.2007Krowa weszła do muzeumW dniu 25 października br. otwarto w Muzeum Ziemi Dobrzyńskiej wystawę pt. „80-lecie Mleczarni Parowej ROTR w Rypinie”. Ekspozycja ma charakter interaktywnej edukacji, pokazującej zarówno historię mleczarstwa w regionie rypińskim od początku XX wieku, jak i historię mleczarni ROTR. Jedną z atrakcji wystawy jest sztuczna krowa, którą można osobiście... wydoić.