0 1 0 0 0 13.11.2007Star Media zdobył budżet Gore-TexDom mediowy Star Media ma nowego klienta – producenta tkanin i odzieży outdoorowej Gore-Tex. Star Media zdobył ten budżet dzięki współpracy z monachijską agencją Media Plus, która obsługuje Gore-Tex na rynku niemieckim.
0 1 0 0 0 13.11.2007Gorseteria laureatem nagrody Enda22 października w hotelu InterContinental w Warszawie, na uroczystej Gali Moda&Styl 2007, zorganizowanej przez wydawcę magazynu „Moda & Styl” po raz siódmy jury przyznało uznanym markom polskim i zagranicznym statuetki Enda.
0 1 0 0 0 13.11.2007Świąteczna kampania AsterAster, czołowy dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, Internetu i telefonu, z początkiem listopada rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Kampania obejmuje zasięgiem Warszawę, Kraków, Zieloną Górę i potrwa do 30 listopada br.
0 1 0 0 0 13.11.2007Wirusowy antywirusJak zainteresować użytkowników komputerów tematem bezpieczeństwa w internecie? Jak zainteresować klientów nowymi produktami? Firma Panda Security, producent rozwiązań antywirusowych, przeprowadziła w październiku i wrześniu akcję marketingu wirusowego. Na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.zarazeni.com można było oglądać filmy, które w przewrotny sposób pokazują, co na co dzień zagraża internautom.
0 1 0 0 0 13.11.2007Fly.pl stawia na nowościFly.pl, internetowe biuro podróży, które zadebiutowało w czerwcu br. nie ustaje z nowościami, cały czas poszerzając swoją ofertę o kolejnych organizatorów oraz nowe, ciekawe miejsca wypoczynku. Ofertę portalu wzbogaciły właśnie domy wakacyjne i apartamenty Interhome.
0 1 0 0 0 13.11.2007Fundacja Psychoonkologii „Ogród Nadziei” z Media ConnectMedia Connect w ramach działań o charakterze społecznym rozpoczęła współpracę z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei”, która udziela psychologicznego wsparcia osobom chorym na raka i ich najbliższym.
0 1 0 0 0 13.11.2007Agencja Promocji Solution rozszerza zakres działalnościAgencja Promocji Solution z Wrocławia rozszerzyła zakres swojej działalności o nowy dział Visual Design, jednocześnie zmieniając nazwę na Agencja Promocji i Reklamy Solution.
0 1 0 0 0 13.11.2007Sportowe emocje z PiastemMarka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię komunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużyny ASCO Śląsk Wrocław. Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie i grudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenie TVP3, towarzysząc miłośnikom koszykówki w wielkich sportowych emocjach. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych, dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji 60-lecia WKS Śląsk.
0 1 0 0 0 13.11.2007Najlepiej zarabiające martwe gwiazdy (Forbes)L. Goldman & D. M. Ewalt, Top-Earning Dead Celebrities, "Forbes", 29.10.2007(+ In Pictures: Top-Earning Dead Celebrities)Garść informacji dotyczących zawartości siódmej edycji corocznej listy najlepiej zarabiających martwych gwiazd.
0 1 0 0 0 13.11.2007On Board PR dla projektu badawczegoFirma doradcza On Board PR koordynuje konkurs na projekty badawcze wspierany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.