0 1 0 17.01.200812 warunków zdrowego posiłku – nowa kampania Hortex14 stycznia miała swoją telewizyjną premierę nowa kampania marki Hortex przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, a dotycząca mrożonych warzyw Hortex. Przebiega ona pod hasłem „Warzywa Hortex. Świeżo zamrożone”.
0 1 3 17.01.2008Mapy na pkt.plSpółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – dostawca danych teleadresowych (on-line i off-line) firmowanych marką pkt.pl – w ramach kompleksowej modernizacji serwisu internetowego pkt.pl. wprowadziła nowoczesne rozwiązania technologiczne i funkcjonalne do serwisu mapowego www.mapy.pkt.pl. Rozbudowano system użytecznych lokalizacji POI, zastosowano funkcjonalne podpowiedzi w wyszukiwaniu, a także dodano aplikacje informacyjne dotyczące trasy przejazdu.
0 1 0 17.01.2008McCann Erickson stworzył „Instrukcje” karty MaestroRuszyła kampania „Instrukcje” przygotowana przez agencje McCann Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard. Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.
0 1 0 17.01.2008Casio Exilim sponsorem Mikrozdjęcia w Radio BISCasio Exilim zostało sponsorem konkursu Mikrozdjęcie w Polskim Radiu BIS. Od 21 stycznia br., co tydzień, słuchacze – internauci Bardzo Innej Stacji będą mogli wygrać aparat Casio Exilim z funkcją YouTube Best Shot.
0 1 1 17.01.2008FFCreation zorganizowała koncert dla WOŚP na wyspie PlayW czwartek 11 stycznia br. odbył się pierwszy koncert Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na styku świata realnego i wirtualnego. Zorganizowana na rzecz WOŚP impreza trwała jednocześnie w warszawskim Klubie Mechanik oraz w Second Life na Wyspie Play należącej do pierwszego multimedialnego operatora w Polsce.
0 1 0 17.01.2008Defibrylator grał dla OrkiestryXVI finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Kielcach odbył się pod znakiem pokazów z ratowania życia, które zorganizowali członkowie Grupy Ratownictwa Fraktal, przy współudziale firmy Physio-Control. Przez cały dzień mieszkańcy miasta mogli nauczyć się obsługi defibrylatora Lifepak AED oraz jak prawidłowo udzielać pierwszej pomocy. Podczas akcji zbierano również podpisy na rzecz wprowadzenia w Kielcach programu powszechnego dostępu do defibrylacji.
0 1 0 17.01.2008Radio PiN wkrótce w Łodzi15 stycznia br. Agencja Wydawnicza i Marketingowa Mediabank S.A. (właściciel warszawskiego do tej pory Radia PiN 102 FM) otrzymała zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na rozszerzenie koncesji o rozpowszechnianie swojego programu radiowego ze stacji w Łodzi.
0 1 0 17.01.2008Czarny Tulipan na Uniwersytecie GdańskimNajlepszą inwestycją, prowadzącą do wzrostu wartości firmy, jest bez wątpienia konsekwentne budowanie silnej marki produktowej lub korporacyjnej – tymi słowami rozpoczął się wykład Konrada Węglewskiego, właściciela i dyrektora zarządzającego agencji Czarny Tulipan.
0 1 0 17.01.2008Allegro Agency numerem jeden wśród firm eventowychAllegro Agency została uznana za najbardziej znaną firmę eventową na polskim rynku według badań przygotowanych przez specjalistyczny magazyn „Trade Marketer”.
0 1 0 17.01.2008RECMA oceniła polskie domy mediowe za 2007 r.RECMA, międzynarodowa firma zajmująca się monitoringiem rynku domów mediowych na świecie, opublikowała najnowszy raport Competitiveness in Pitches („Compitches 2007 Poland”) podsumowujący skuteczność nowobiznesową agencji mediowych w 2007 r. na polskim rynku.