Sportowe emocje z Piastem
  • 0
  • 1
13.11.2007

Sportowe emocje z Piastem

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię komunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużyny ASCO Śląsk Wrocław. Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie i grudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenie TVP3, towarzysząc miłośnikom koszykówki w wielkich sportowych emocjach. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych, dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji 60-lecia WKS Śląsk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2007