Wirusowy antywirus
  • 0
  • 1
13.11.2007

Wirusowy antywirus

Jak zainteresować użytkowników komputerów tematem bezpieczeństwa w internecie? Jak zainteresować klientów nowymi produktami? Firma Panda Security, producent rozwiązań antywirusowych, przeprowadziła w październiku i wrześniu akcję marketingu wirusowego. Na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.zarazeni.com można było oglądać filmy, które w przewrotny sposób pokazują, co na co dzień zagraża internautom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54875 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2007

Sportowe emocje z Piastem

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię komunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużyny ASCO Śląsk Wrocław. Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie i grudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenie TVP3, towarzysząc miłośnikom koszykówki w wielkich sportowych emocjach. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych, dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji 60-lecia WKS Śląsk.