0 1 0 0 0 1.06.2007Peppermint marką wysokiej reputacji PremiumBrandAgencja Peppermint otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w drugiej edycji badania reputacji marek PremiumBrand.
0 1 0 0 0 1.06.2007Genesis PR dla Opal Property DevelopmentsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Opal Property Developments w związku z pierwszą ofertą publiczną. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, PR wewnętrzny, investor relations oraz zarządzanie sytuacją kryzysową podczas procesu IPO.
0 1 0 0 0 1.06.2007MagnifiCo dla PPI-ETCAgencja magnifiCo podpisała umowę na obsługę PR nowatorskiego projektu prowadzonego przez firmę PPI-ETC
0 1 0 0 0 1.06.2007„Metro Oczko” – loteria dla Czytelników „Metra”1 czerwca rusza kolejna loteria promocyjna dziennika "Metro" pod nazwą „Metro Oczko". Codziennie do wygrania jest nagroda pieniężna w wysokości 2000 zł.
0 1 0 0 0 1.06.2007Dzień dziecka z Ecco Kids i EM Labem1 i 2 czerwca agencja experiential marketingu EM Lab zaprasza dzieci – wraz z rodzicami – do Galerii Mokotów. EM Lab organizuje w tych dniach obchody Dnia Dziecka dla sklepu Ecco Kids.
0 1 0 0 0 1.06.2007Aquafresh dla wymagającychOd maja na terenie całej Polski co weekend hostessy Great Open House zachęcają klientów wybranych sieci super- i hipermarketów do korzystania z produktów Aquafresh.
0 1 0 0 0 1.06.2007Chill Test Great Open HouseNa zlecenie GlaxoSmithKlein agencja marketingu bezpośredniego Great Open House przeprowadzi animacje sprzedaży produktów marki Sensodyne.
0 1 0 0 0 1.06.2007BizOn media liderem zasięguSieć reklamowa BizOn media zajmuje pierwsze miejsce wśród biznesowych ofert sieci i portali pod względem zasięgu oraz liczby odsłon. W marcu sieć dotarła do 3,94 mln internautów, którzy wygenerowali ponad 105 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 03.2007).
0 1 0 0 0 1.06.2007Akcja Czerwona PiłkaRusza globalna inicjatywa Fundacji im. Adi Dasslera, organizacji humanitarnej Right To Play oraz Zinadine Zidane’a na rzecz dzieci z najuboższych regionów świata.
0 1 0 0 0 1.06.2007Wyniki PremiumBrand 2007Znamy już zwycięzców PremiumBrand 2007. TVN otrzymał tytuł Marki Najwyższej Reputacji w Polsce.