Pierwsze filmy zwiastujące kampanię promocyjną „Paprocki&Brzozowski for Reserved” do zobaczenia już w Internecie
  • 5
  • 1
9.01.2008

Pierwsze filmy zwiastujące kampanię promocyjną „Paprocki&Brzozowski for Reserved” do zobaczenia już w Internecie

Reserved bardzo nietypowo zaczęło promocję kolekcji „Paprocki&Brzozowski for Reserved”. Zanim ruszy komercyjna kampania, w wielu serwisach społecznościowych pojawiły się filmy – zwiastuny nowej kolekcji. Część z nich to reportaże pokazujące, jak powstawał projekt, jak wyglądały przygotowania i jak wyglądają pierwsze wyprodukowane modele ubrań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2008

Konkurs programistyczny "European Silverlight Challenge"

Grudzień 2007 roku był emocjonujący nie tylko ze względu na zbliżające się Święta oraz dawno zaplanowaną zabawą sylwesterową. Obfitował on również w emocje ze względu na zorganizowany przez INETA EUROPE, we współpracy z Microsoft, konkurs programistyczny pod nazwą "European Silverlight Challenge". Making Waves jako lider nowych technologii oraz Złoty Partner Microsoft
zostało zaproszone do Jury konkursu.