0 1 0 0 0 11.02.2008Mercury Award dla polskich kampaniiDwie kampanie PR realizowane przez firmę On Board PR zdobyły nagrody w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Mercury Excellence Awards, organizowanego przez amerykańską organizację MerComm. Złota statuetka oraz wyróżnienie Mercury Excellence Awards 2007/8 trafią do On Board PR za projekty realizowane na zlecenie kanału telewizyjnego Foxlife i NSZZ „Solidarność”.
0 1 0 0 0 11.02.2008MK Cafe w nowej szacie graficznejFirma Strauss Cafe Poland (dawne Elite Cafe sp. z o.o.) wprowadza nowe opakowania kaw MK Cafe Premium – mielonej oraz rozpuszczalnej.
0 1 0 0 0 11.02.2008IV edycja programu edukacyjnego Colgate „Przyjazny Dentysta”W marcu 2008 będzie miała miejsce kolejna, czwarta już edycja programu edukacyjnego „Przyjazny Dentysta” organizowanego przez markę Colgate.
0 1 0 0 0 8.02.2008Żel Ultrafastin promowana wśród kadry klubów fitnessRuszyła akcja promocyjna żelu Ultrafastin (Polpharma). Trzymiesięczna kampania skierowana jest do trenerów w klubach fitness.
0 1 0 0 0 8.02.2008Piast – po raz kolejny na małym i dużym ekranieMarka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową - tym razem kampania prowadzona będzie równocześnie w telewizji i na ekranach kin. 30’ spot reklamowy marki zobaczyć będzie można na ekranach regionalnej TVP Info oraz kin Wrocławia, Wałbrzycha, Jeleniej Góry i Świdnicy, począwszy od lutego do połowy kwietnia.
0 1 0 0 0 8.02.2008Wydawnictwo Egmont Polska startuje z nowym serwisem dla profesjonalistówEgmont Polska, lider na rynku czasopism i książek dla dzieci i młodzieży oraz komiksów, stworzył nowy portal dedykowany rynkowi dziecięcemu.
0 1 0 0 0 8.02.2008Mel Gibson i Mike Huckabee – sukces niszowego marketingu (AdAge)K. Wheaton, "What Mike Huckabee and Mel Gibson Have in Common", AdAge, 6.02.08Co mają wspólnego znany z ultrakatolickich przekonań aktor, reżyser i producent oraz konserwatywny republikanin walczący o nominację prezydencką swojej partii? Bardzo tradycjonalistyczne poglądy, stosunkowo niewielkie budżety oraz umiejętność dotarcia do serc religijnych Amerykanów, w czym leży sedno ich sukcesów.
0 1 0 0 0 8.02.2008Emarketing Experts tworzy dla 3M PolandAgencja interaktywna Emarketing Experts przygotowała aplikację dostępną online umożliwiającą projektowanie gadżetów firmy 3M. Realizacja została zaprezentowana podczas targów reklamy REMA Days w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.02.2008Szczecin ogłosił przetarg na agencję PR przy wdrażaniu markiDo 15 lutego do godz. 12:30 Urząd Miasta Szczecin przyjmuje oferty agencji PR na wdrażanie marki oraz doradztwo medialne.
0 1 0 0 0 8.02.2008Agencja TBWA i KCK twórcami kampanii 1% dla wybranej organizacji pożytku publicznego8 lutego premierowy pokaz spotu telewizyjnego i radiowego uroczyście otworzył nową kampanię promującą ideę przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.