Loteria promocyjna w salonach Inmedio i Relay
  • 0
  • 1
9.01.2008

Loteria promocyjna w salonach Inmedio i Relay

Pod hasłem „Szczęśliwa Dziesiątka” rusza loteria promocyjna skierowana do klientów salonów prasowych Inmedio i Relay. W loterii do wygrania jest Fiat Grande Punto, 200 zestawów startowych z telefonem w sieci Orange oraz 30 000 butelek Coca-Cola 0,5l.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2008

Ekskluzywna reklama kontekstowa od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadzają nowy produkt – Adkontekst Exclusive. Jest to reklama kontekstowa wyświetlana w sieci Adkontekst, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawiera dodatkowo element graficzny (np. logo reklamodawcy). Nowy produkt pozwala klientom NetSprint.pl i WP na wyróżnienie swojej reklamy i tym samym na zwiększenie jej skuteczności. Adkontekst Exclusive umożliwia również serwisom partnerskim uzyskanie wyższych przychodów z wyświetlania reklam kontekstowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2008

Reed: nowa centrala w Polsce i strategia 2008

W styczniu 2008 r. międzynarodowa firma rekrutacyjna Reed otworzyła nową siedzibę w Warszawie. Ze względu na znaczący wzrost ekonomiczny oraz atrakcyjny rynek pracy Polska jest dla Reed priorytetowym rynkiem. Firma koncentruje się obecnie na doradztwie personalnym w pięciu strategicznych dla rozwoju polskiej gospodarki branżach. Są to: IT i telekomunikacja, budownictwo i nieruchomości, marketing i sprzedaż, bankowość oraz finanse i księgowość.

8 stycznia 2008