0 1 0 0 0 8.02.2008Liczy się wnętrze – nowa kampania AvikoW poprzedniej kampanii powiedzieliśmy, że „Liczy się wnętrze”. I konsekwentnie podtrzymujemy tę tezę. Więcej – jesteśmy gotowi za każdym razem, w przypadku każdego naszego produktu udowodnić to w praktyce – mówi brand manager CEE, Tomasz Benkowski.
0 1 0 0 0 8.02.2008Miesięcznik „Twój Biznes” wraca na rynekOd marca „Twój Biznes” (INFOR PL S.A.) pojawi się w łącznym nakładzie 33 tys. egzemplarzy oraz w dodatkowej dystrybucji na terenie województwa mazowieckiego.
0 1 0 0 0 8.02.2008Papaya Group dla Burton SnowboardsAgencja Papaya Group nawiązała współpracę z firmą Snow Unit, wyłącznym przedstawicielem firmy Burton Snowboards na Polskę. Do zadań agencji należeć będzie utrzymywanie stałych kontaktów z mediami oraz tworzenie oprawy medialnej do organizowanych przez Burton Polska eventów. Pierwszym zadaniem Agencji będzie nagłośnienie polskiej edycji AM Tour, która odbędzie się 8 marca w Snowparku Burtona w Białce Tatrzańskiej.
0 1 0 0 1 8.02.2008EM Lab organizuje nietypową akcję promocyjną dla marki PlayAgencja Marketingu Doświadczeń EM Lab organizuje nietypową akcję promocyjną dla marki Play, nawiązującą do kampanii ATL „Łap Łup”. Celem projektu jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe.
0 1 0 0 0 8.02.2008Outbox rozwija współpracę z Telekomunikacją Polską SAOutbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami. Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.
0 1 0 0 0 8.02.2008Linea Recta Polska wspiera artystówAgencja Linea Recta Polska jest jednym ze sponsorów „Wystawy Emocji”. Wystawa została przygotowana przez Grupę Artystyczną PLN, w skład której wchodzą: Marcin Gwiazda, Zbigniew Sienkiewicz oraz Wiesław Zięba – słynny twórca „Reksia”.
0 1 0 0 0 8.02.2008Kolejne Centra Handlowe Plaza podejmują współpracę z Expansja AdvertisingExpansja Advertising Sp. z o.o. od 2005 roku systematycznie współpracuje z Centrum Handlowym Poznań Plaza. Po zakończeniu okresu testowego, agencja podjęła współpracę z Centrum Handlowym Kraków Plaza, oraz Centrum Handlowym Lublin Plaza.
0 1 0 0 0 8.02.2008Dwóch nowych managerów dołączyło do NextRoma Żabczyńska i Robert Bernaciak, objęli stanowiska interactive media managerów w Next, departamencie mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest.
0 1 0 0 0 8.02.2008Expansja Advertising staje się spółką z ograniczoną odpowiedzialnościąAgencja realizuje plan rozwojowy przyjęty w grudniu 2006 roku. Systematycznie rośnie sprzedaż oraz poziom zatrudnienia, stąd decyzja o zmianie formy własności - stwierdza Prezes Zarządu, Filip Morawski.
0 1 0 0 0 7.02.2008Czy recesja dotknie branżę reklamową? (Economist)"Hard Sell", "Economist", 24.01.08Mało brakowało, aby opisywane przez „Marketing przy Kawie” spoty Hyundaia zostały wycofane z emisji podczas finału Super Bowl 2008. Ostatecznie reklamy wyemitowano, ale słowa przedstawicieli firmy i tak zostały odebrane jako niepokojąca oznaka zbliżającej się recesji. Jakie wydatki ogranicza się wtedy w pierwszej kolejności? Budżety reklamowe.