Expansja Advertising staje się spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
  • 0
  • 1
8.02.2008

Expansja Advertising staje się spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

Agencja realizuje plan rozwojowy przyjęty w grudniu 2006 roku. Systematycznie rośnie sprzedaż oraz poziom zatrudnienia, stąd decyzja o zmianie formy własności – stwierdza Prezes Zarządu, Filip Morawski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2008

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

P. Kafka, MySpace Ads: A Light At The End Of The Tunnel?, Silicon Alley Insider, 5.02.2008

K.J.Delaney, Social Sites Don't Deliver Big Ad Gains, Wall Street Journal

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek - coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach.