Czy recesja dotknie branżę reklamową? (Economist)
  • 0
  • 1
7.02.2008

Czy recesja dotknie branżę reklamową? (Economist)

"Hard Sell", "Economist", 24.01.08

Mało brakowało, aby opisywane przez „Marketing przy Kawie” spoty Hyundaia zostały wycofane z emisji podczas finału Super Bowl 2008. Ostatecznie reklamy wyemitowano, ale słowa przedstawicieli firmy i tak zostały odebrane jako niepokojąca oznaka zbliżającej się recesji. Jakie wydatki ogranicza się wtedy w pierwszej kolejności? Budżety reklamowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2008

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

P. Kafka, MySpace Ads: A Light At The End Of The Tunnel?, Silicon Alley Insider, 5.02.2008

K.J.Delaney, Social Sites Don't Deliver Big Ad Gains, Wall Street Journal

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek - coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach.