0 1 0 0 0 7.02.2008Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczeleNa zlecenie Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych agencja Marketing & Comunications Consultants wraz z Doug Faber Family rozpoczynają realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Życie miodem słodzone”. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej (50%), Rzeczpospolitej Polskiej (ARR) (30%) oraz konsorcjum producentów miodu i produktów pszczelich (20%).
0 1 0 0 0 7.02.2008Pierwsza telewizyjna kampania edukacyjna ElektroEko6 lutego rozpoczyna się ogólnopolska telewizyjna kampania edukacyjna ElektroEko pod hasłem „Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu”. Swoim zasięgiem obejmie 21 stacji.
0 1 0 0 0 7.02.2008Lubelska Galeria Orkana wysyła klientów do ParyżaTematem przewodnim nowej kampanii reklamowej lubelskiej Galerii Orkana jest walentynkowy konkurs, w którym można wygrać m.in. wycieczki do Paryża. Projektem kampanii i całościową obsługą konkursu zajęła się agencja Cumulus.
0 1 0 0 0 7.02.2008Przełomowy Harvard Business Review PolskaW lutowym wydaniu magazynu Harvard Business Review Polska ukazała się "Lista przełomowych trendów 2008". To kompendium innowacyjnych, prowokujących koncepcji biznesowych na najbliższy rok, opisanych przez wybitnych specjalistów, teoretyków i praktyków zarządzania z całego świata. Od trzech lat polska edycja magazynu prezentuje ten materiał równocześnie z oryginalnym, lutowym numerem amerykańskiego Harvard Business Review.
0 1 0 0 0 7.02.2008Hewitt Associates – kolejne badanie wynagrodzeń w branży nieruchomościHewitt Associates, firma specjalizująca się w doradztwie biznesowym oraz rozwiązaniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, rozpoczyna kolejną edycję kompleksowego badania płacowego firm z branży nieruchomości. Badaniem objęte zostaną największe na polskim rynku firmy developerskie i zarządzające nieruchomościami. Podsumowanie bieżącej edycji ogłoszone zostanie w połowie maja br.
0 1 0 0 0 7.02.2008Serce masz tylko jedno16 lutego na antenie Programu 1 TVP odbędzie się akcja zbiórki funduszy na budowę Polskiego Sztucznego Serca realizowanego w Instytucie Protez Serca Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii założonej przez Prof. Zbigniewa Religę. Akcję tę zakończy wieczorny koncert – „Z Miłości” – złożony z piosenek o miłości znanych polskich wykonawców. W koncercie udział wezmą: Ania Dąbrowska, Lipnicka&Porter, Łukasz Zagrobelny, Maciej Maleńczuk, Maciej Silski.
0 1 0 0 0 7.02.2008Nowy rekord na rynku domenSerwis Domeny.pl poinformował, że pobity został rekord na brytyjskim rynku domen. Adres cruises.co.uk sprzedany został za 560.000 funtów (1 milion dolarów).
0 1 0 0 0 7.02.2008Nowe szkolenia w Akademii KaliteroAkademia Kalitero, działająca od 2001 roku i oferująca autorskie kursy i szkolenia rozszerza swoją działalność. Obok sztandarowych 6 tygodniowych (30 godzinnych) kursów dla praktyków PR, firma przygotowała bogatą ofertę szkoleń jednodniowych.
0 1 0 0 0 7.02.2008IAB Update – nowa platforma spotkań marketerów i branży internetowejIAB Update to nowy projekt Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jest to cykl nieformalnych spotkań marketerów z reprezentantami branży internetowej sprzyjający nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych w luźniej atmosferze wydarzeń marketingowo-kulturalnych. IAB Update będzie organizowany co kwartał przez IAB Polska. Pierwsze spotkanie odbędzie się 26 lutego w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.02.2008Świętuj Chiński Nowy Rok z TaoTaoTan-Viet International Ltd – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce, rozpoczyna nową kampanię promocyjną marki TaoTao. Związana jest ona z obchodami Chińskiego Nowego Roku.