W trosce o lojalność klienta
  • 0
  • 1
6.03.2008

W trosce o lojalność klienta

W ostatnim czasie zauważalny jest rozwój kariery programów lojalnościowych. Właśnie dlatego coraz więcej firm inwestuje w budowanie lojalności dotychczasowych klientów oraz w zdobywanie nowych. Już od 7 lat co roku najlepsi twórcy programów lojalnościowych spotykają się podczas ogólnopolskiego Kongresu Programy Lojalnościowe, aby omówić najbardziej palące kwestie dotyczące lojalności i sposobów jej osiągania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50662 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2008

Pakiet Opinie IDMnet – najmocniejsze marki na rynku

Pakiet Opinie sieci IDMnetu powiększył się o nowe witryny. W jego skład wchodzą najważniejsze witryny opiniotwórcze w Polsce, które od wielu lat stanowią główne źródło informacji drukowanej i elektronicznej z zakresu polityki, gospodarki oraz szeroko rozumianych kwestii społecznych: Polityka.pl, Wprost.pl, Rzeczpospolita.pl, PulsBiznesu.pl, Press.PL , Wiara.pl, MarketingwPraktyce.pl, Gazeta Bankowa.pl, PortalSprawZagranicznych – Psz.pl, Przekroj.pl i TygodnikForum.pl.