0 1 0 0 0 30.05.2008Nicety dla marki LenorMarka Lenor wiosną tego roku rozszerzyła swoją linię produktową Lenor Aromatherapy. Realizację key visuala oraz stworzenie materiałów POS promujących nowy wariant Lenora na Litwie, Łotwie i w Estonii firma Procter&Gamble powierzyła Agencji Reklamowej Nicety.
0 1 0 0 1 30.05.2008Internet 2007. Polska, Europa, ŚwiatInteractive Advertising Bureau (IAB) Polska zaprezentowało raport "Internet 2007. Polska, Europa, Świat", a także wyniki badania wydatków na reklamę internetową „IAB AdEx 2007” przeprowadzonego wspólnie z firmą doradczą PricewaterhouseCoopers.
0 1 0 0 0 30.05.2008„Środek Miasta” na billboardach“Środek Miasta” od pół roku nadaje już poza studiem w ciekawych i ważnych dla kultury miejscach Szczecina. Otwarty i wizualny charakter audycji znalazł swoje miejsce na billboardach - Radio Szczecin stworzyło serię grafik ukazujących prezenterów “Środka Miasta”.
0 1 0 0 0 30.05.2008Rusza kampania Blue City1 czerwca br. rusza nowa kampania centrum handlowo-rozrywkowego Blue City, pod hasłem „Pięknie się zmieniamy”.
0 1 0 0 0 30.05.2008Polman rozpoczyna współpracę z Tauber PromotionPolman S.A. wybrała Agencję Tauber Promotion do obsługi działań z zakresu Public Relations i Investor Relations.
0 1 0 0 0 30.05.2008S4, golf i Parkridge Polish Seniors ChampionshipAgencja Reklamowa S4 w ramach kolejnej odsłony swojej współpracy z Parkridge Holdings wzięła udział w organizacji turnieju golfowego Parkridge Polish Seniors Championship w Krakowie.
0 1 0 0 0 30.05.2008Brand Support dla PhilipsAgencja Brand Support rozpoczęła współpracę z Philips Lighting Poland. Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej lampy LivingColors.
0 1 0 0 0 30.05.2008Podsumowanie tegorocznej edycji akcji „Drzewko za butelkę”Do niedawna mówienie o ekologicznej bądź społecznej odpowiedzialności biznesu wydawało się być bezpodstawne. Przedsiębiorca nie podchodził do dziedzin takich jak ekonomia, ekologia czy też etyka jak do dziedzin przystających do siebie. Na przestrzeni ostatnich lat sytuacja ta uległa zmianie. Przykładem takiej odpowiedzialności ekologicznej jest między innymi akcja „Drzewko za butelkę”, organizowana przez firmy skupione w Programie „Odpowiedzialność i Troska”.
0 1 0 0 0 30.05.2008Zintegrowana komunikacja 70-lecia kawy rozpuszczalnej Nescafé70 lat temu wyprodukowano pierwszą na świecie kawę rozpuszczalną - Nescafé. Obecnie trwa kampania komunikacyjna poświęcona tej rocznicy.
0 1 0 0 0 30.05.2008Kreatyna przygotowała program lojalnościowy dla firmy Robert BoschNa zlecenie firmy Robert Bosch Sp. z o.o. agencja reklamowa Kreatyna przygotowała i wdrożyła ogólnopolski program lojalnościowy adresowany do sprzedawców elektronarzędzi i osprzętu profesjonalnego.