0 1 0 0 0 30.05.2008S4, golf i Parkridge Polish Seniors ChampionshipAgencja Reklamowa S4 w ramach kolejnej odsłony swojej współpracy z Parkridge Holdings wzięła udział w organizacji turnieju golfowego Parkridge Polish Seniors Championship w Krakowie.
0 1 0 0 0 30.05.2008Brand Support dla PhilipsAgencja Brand Support rozpoczęła współpracę z Philips Lighting Poland. Agencja jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej lampy LivingColors.
0 1 0 0 0 30.05.2008Podsumowanie tegorocznej edycji akcji „Drzewko za butelkę”Do niedawna mówienie o ekologicznej bądź społecznej odpowiedzialności biznesu wydawało się być bezpodstawne. Przedsiębiorca nie podchodził do dziedzin takich jak ekonomia, ekologia czy też etyka jak do dziedzin przystających do siebie. Na przestrzeni ostatnich lat sytuacja ta uległa zmianie. Przykładem takiej odpowiedzialności ekologicznej jest między innymi akcja „Drzewko za butelkę”, organizowana przez firmy skupione w Programie „Odpowiedzialność i Troska”.
0 1 0 0 0 30.05.2008Zintegrowana komunikacja 70-lecia kawy rozpuszczalnej Nescafé70 lat temu wyprodukowano pierwszą na świecie kawę rozpuszczalną - Nescafé. Obecnie trwa kampania komunikacyjna poświęcona tej rocznicy.
0 1 0 0 0 30.05.2008Kreatyna przygotowała program lojalnościowy dla firmy Robert BoschNa zlecenie firmy Robert Bosch Sp. z o.o. agencja reklamowa Kreatyna przygotowała i wdrożyła ogólnopolski program lojalnościowy adresowany do sprzedawców elektronarzędzi i osprzętu profesjonalnego.
0 1 0 0 0 30.05.2008Schulz w projekcie rebrandingowym INGAgencja reklamowa Schulz opracowała księgę tożsamości wizualnej ING w ramach projektu rebrandingu marki na rynku polskim.
0 1 0 0 0 30.05.2008Clear Channel realizuje kampanię dla Wyższej Szkoły BankowejNa 183 nośnikach Citylight z oferty Clear Channel Poland do 16 lipca będzie można zobaczyć kampanię produktową Wyższych Szkół Bankowych. Kampania swoim zasięgiem obejmie Poznań, Trójmiasto, Bydgoszcz, Toruń, Wrocław, Bytom, Gliwice, Katowice, Rudę Śląską oraz Zabrze.
0 1 0 0 0 29.05.2008Sponsoring – strzał w dziesiątkę czy wyrzucone pieniądze?II Forum Marketingowe Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej poświęcone szeroko rozumianej tematyce sponsoringu jest odpowiedzią na duże zainteresowanie przedstawicieli działów marketingu, komunikacji, PR firm zrzeszonych w Izbie.
0 1 0 0 1 29.05.2008Mozilla zamierza ustanowić rekord Guinnessa z okazji premiery Firefoxa 3Globalna inicjatywa społeczności Mozilli ma na celu ustanowienie rekordu w liczbie pobrań jednej aplikacji w ciągu 24 godzin
0 1 0 0 0 29.05.2008Agencja Reklamowa Nicety dla marki ArielKoncern Procter & Gamble rozszerzył linię produktową marki Ariel o nowy wariant proszku - Ariel Olympics. Twarzami inicjatywy w krajach nadbałtyckich zostali znani na Litwie, Łotwie i w Estonii sportowcy. Realizację sesji zdjęciowej, key visuali oraz stworzenie materiałów POS Procter & Gamble powierzył Agencji Reklamowej Nicety.