0 1 0 0 0 11.04.2008Rusza kampania telefonu biznesowego Samsung i780Kampania realizowana będzie w dwóch wersjach: wyłącznie z telefonem Samsung i780 oraz w wersji z wyjątkowym pakietem Navi zawierającym program do nawigacji AutoMapa. W kampanii zostanie wykorzystana również postać znanego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca, który jest twarzą i głosem marki AutoMapa.
0 1 0 0 0 11.04.2008Europejskie Centrum Solidarności z Ciszewski PRAgencja Ciszewski Public Relations jest odpowiedzialna za działania media relations oraz stałe doradztwo w zakresie public relations. Ciszewski Public Relations rozpoczęła już działania promujące konkursy na scenariusz filmu o Solidarności oraz na logo ECS. Obie strony obecnie pracują nad strategią komunikacji Europejskiego Centrum Solidarności.
0 1 0 0 0 11.04.2008Nagrody APEX 2008 przyznane (Marketingweb)APEX 2008 Winners, "Marketingweb", 11.04.2008Wczoraj wieczorem The Association for Communication and Advertising (ACA) po raz kolejny przyznała nagrody APEX doceniając równoczesną kreatywność i efektywność kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 11.04.2008Nowy magazyn biznesowy na rynku4 kwietnia na rynku prasowym zadebiutował „Mój Biznes” – magazyn adresowany do kadry zarządzającej małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
0 1 0 0 0 10.04.2008EMlab organizatorem Play FeverNa zlecenie klienta multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY. agencja EMlab Experiential Marketing zorganizowała pierwszą konferencję sprzedaży marki Play pod hasłem Play Fever, na którą zostali zaproszeni wszyscy przedstawiciele sieci sprzedaży.
0 1 0 0 0 10.04.2008Żółte skrzynki PiastaMarka Piast z portfolio Carlsberg Polska wprowadza nowy rodzaj opakowania – dedykowaną żółtą skrzynkę, która będzie jedyną w tym kolorze dostępną w Polsce, w branży piwnej. Niekonwencjonalny kolor skrzynki pozwoli na jeszcze lepsze budowanie widoczności Piasta w punktach sprzedaży. Standardy wymiarowe skrzynki nie ulegają zmianie, dlatego dedykowane Piastowi nowe opakowanie pozwoli na unikalne połączenie wymagań praktycznych z potrzebami marketingowymi.
0 1 0 0 0 10.04.2008CNN International w telefonach Samsung ElectronicsCNN International i Samsung Electronics nawiązały współpracę, w ramach której użytkownicy telefonów komórkowych Samsunga już w czerwcu 2008 roku otrzymają dostęp do nowej aplikacji Java umożliwiającej oglądanie materiałów informacyjnych CNN.
0 1 0 0 0 10.04.2008Amadeus wprowadza Cars e-VoucherAmadeus wprowadza na polski rynek rozwiązanie Cars e-Voucher. Usprawni ono proces rezerwacji samochodów przez biura podróży, a osoba wynajmująca otrzyma numer elektronicznego voucheru i nie będzie musiała przedstawiać potwierdzania rezerwacji przy odbiorze pojazdu. Amadeus Cars e-Voucher, wprowadzony na polski rynek, zapewnia biurom podróży rezerwującym samochody dostęp do technologii wykorzystywanej do tej pory jedynie do wystawiania elektronicznych biletów lotniczych.
0 1 0 0 0 10.04.2008Zwycięstwo Wyborczej i rekord RMF FMGazeta Wyborcza zdetronizowała Dziennik, a stacja RMF FM wyprzedziła TVN24 – takie zaskakujące wyniki prezentuje Instytut Monitorowania Mediów w lutowym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. W zestawieniu znalazły się także trzy tygodniki opinii, a dominującymi tematami powołań były nieprawidłowości w funkcjonowaniu służb specjalnych oraz zagłuszanie telefonów pielęgniarek.
1 1 0 0 0 10.04.2008Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację wizerunkowej kampanii marki KubuśSaatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację wizerunkowej kampanii marki Kubuś należącej do Grupy Maspex Wadowice. Nowy spot ma charakter edukacyjny. Kubuś prezentuje jak ważne jest dbanie o naturę, segregowanie śmieci, oszczędzanie energii i wody.