0 1 0 0 0 17.06.2008Dom Mediowy ACR dołączył do grona członków nadzwyczajnych IABRada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) zdecydowała o przyjęciu domu mediowego ACR w swoje szeregi jako członka nadzwyczajnego.
0 3 0 0 0 17.06.2008Garnier rusza z kampanią Garnier Body DanceZ dniem 15 czerwca 2008 roku rusza nowa ogólnopolska kampania konkursowa kosmetyków Garniera do pielęgnacji ciała pod hasłem Garnier Body Dance opierająca się na serwisie internetowym www.garnierbodydance.pl.
0 1 0 0 0 17.06.2008Sztuka na kabriolecieExpress SA ruszył z nową akcją promocyjną. Wystartowała strona, www.expressyourself.pl, za pośrednictwem której internauci mogą dokonać stylizacji zewnętrznej Nissana Micry CC. Zmagania projektantów będą trwały do 30 lipca, a najlepsze projekty trafią na karoserie samochodów i wyruszą na ulice największych polskich miast.
0 1 0 0 0 17.06.2008Lovells współpracuje z PIAPMiędzynarodowa kancelaria prawna Lovells nawiązała współpracę z Polską Izbą Artykułów Promocyjnych, zrzeszającą blisko 60 firm i instytucji działających na rynku produktów i usług reklamowych.
0 1 0 0 0 17.06.2008Ostatni tydzień na zgłaszanie prac w Konkursie Biuletynów FirmowychTermin nadsyłania prac do 8. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych mija już 25 czerwca. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszych tytułów prasy firmowej w Polsce. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 17.06.2008Rusza projekt „To i owo-piwnica 80” wsparty przez TBWA17 czerwca odbyło się przedpremierowe przedstawienie w ramach projektu To i owo-piwnica 80". "To i owo-piwnica 80" jest autorskim projektem dzieci ze szkoły podstawowej na Bielanach w Warszawie. Projekt jest wzorowany na inicjatywie ROOM 13 wspieranej globalnie przez agencję reklamową TBWA.
0 1 0 0 0 17.06.2008Internet mówi kup!Wyniki badania „Digital Influence Index” wykazały, że Internet ma największy wpływa na decyzje i zachowania konsumentów spośród wszystkich mediów. Co na to marketerzy?
0 1 0 0 0 17.06.2008Naukowy piknik w InternecieW sobotę, 14 czerwca, odbył się w Warszawie 12-sty Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik pod hasłem "Poznaj język nauki". W tym roku pełną transmisję z pikniku można było zobaczyć w Internecie na żywo, na stronie Polskiego Radia Euro - www.polskieradioeuro.pl. Za organizację i obsługę transmisji online, odpowiedzialna była firma Stream OnLine, świadcząca usługi w zakresie transmisji audio i video do Internetu.
0 1 0 0 0 17.06.2008AMS wprowadza na rynek CityINFOtvAMS, firma reklamy zewnętrznej wprowadza do warszawskiego metra CityINFOtv. Kreację do kampanii, opartą na dwuznaczności słowa „stacja” przygotowała agencja San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 17.06.2008Centrum Handlowe Janki oraz łódzka Manufaktura zwycięzcami konkursu Solal Marketing AwardsCentrum Handlowe Janki (pod Warszawą) oraz łódzka Manufaktura otrzymały złote nagrody w najbardziej prestiżowym, branżowym konkursie marketingowym Solal Marketing Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrum Handlowych (ICSC). Lista laureatów została ogłoszona 12 czerwca podczas corocznej konferencji marketingowej ICSC w Pradze.