0 1 0 0 0 31.03.2008Narodziny Superbrand Orange – wykład z cyklu „Geneza sukcesu tworzenia marki”We wtorek 15 kwietnia, w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, odbędzie się kolejny wykład z serii „Geneza sukcesu tworzenia marki”.
0 1 0 0 0 31.03.2008MobiTrust planuje giełdowy debiutSpółka MobiTrust należąca do grupy One-2-One przygotowuje się do debiutu na giełdowym rynku NewConnect. MobiTrust specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa technologicznego, zamierza w tym roku wdrożyć w Polsce Mobilny Podpis Elektroniczny. Giełdowy debiut planowany jest w połowie roku. Ofertę przygotowuje firma Dexus Partners zarządzana przez Marka Zubera i Adama Filipowskiego - udziałowców MobiTrust.
0 1 0 0 0 31.03.2008Concept Publishing Polska rozpoczyna współpracę z PM ExpertsW związku z rozwojem firmy i rosnącą ilością realizowanych projektów wydawniczych (obecnie 26) zarząd firmy Concept Publishing Polska podjął decyzję o rozpoczęciu długookresowej współpracy w zakresie zarządzania projektami z akredytowaną placówką edukacyjną Project Management Institute - spółką PM Experts.
0 1 0 0 0 31.03.2008Ruszyła kampania sponsoringowa marki KarmiRuszyła kolejna kampania sponsoringowa marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Począwszy od 30 marca bilboardy sponsorskie Karmi towarzyszyć będą wszystkim emisjom najnowszego serialu TVN o współczesnych trzydziestolatkach - „Teraz albo nigdy”.
0 1 0 0 0 31.03.2008Kampania reklamowa marki CaparolW kwietniu rusza kampania prasowa promująca markę Caparol. Kampania ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 31.03.20086. edycja Polskich Dni w Maso CortoJuż w połowie czerwca po raz szósty rozpoczną się Polskie Dni w Maso Corto.
0 1 0 0 0 31.03.2008V&P przeprowadza trzecią akcję Hochland&TupperwareTrzecia edycja promocji Hochland organizowanej wspólnie z Tupperware ruszyła z początkiem marca.
0 1 0 0 0 31.03.2008ZenithOptimedia rewiduje tegoroczne prognozy dla rynku reklamowegoW pierwszym tegorocznym raporcie sieci domów mediowych ZenithOptimedia analitycy zrewidowali wcześniejsze prognozy dla rynku reklamowego w Ameryce Północnej i Zachodniej Europie. Wydatki na reklamę na najbardziej rozwiniętych rynkach wzrosną o 3,8 proc. a nie o 4,4 proc. jak wcześniej przewidywano. Jest to efekt załamania na rynku kredytowym i pogorszenia nastrojów konsumenckich w USA.
0 1 0 0 0 31.03.2008ComPress z marką TOMAAgencja PR ComPress wznawia współpracę z marką TOMA z portfolio Pepsi Cola General Bottlers. Kontynuowane będą aktywności z zakresu PR-u produktowego oraz media relations.
0 1 0 0 0 31.03.2008Kampania reklamowa RMF MAXXX1. kwietnia RMF MAXXX rozpoczyna pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową stacji, która obejmie swoim zasięgiem wszystkie miasta nadawania.